توزیع میوه‌های با قیمت مناسب در استان کهگیلویه

میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود


در جلسه تنظیم بازار که برگزار شده در استان کهگیلویه، تصمیماتی اعلام شد که بوجود آمدن تغییراتی در قیمت میوه‌ها در حوزه شب عید را نشان می‌دهد. بر اساس این تصمیمات، قیمت پرتغال و سیب درختی کاهش یافته و غرفه داران نیز توصیه شده است که میوه‌ها را با قیمت‌های جدید به فروش برسانند. همچنین، به منظور کمک به غرفه داران هزینه حمل نیز در نظر گرفته شده است و این تغییرات با همکاری فرمانداران و تنظیم بازار به انجام خواهد رسید.

علی بخش شجاعی در حاشیه جلسه تنظیم بازار کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار دیجیاتور افزود: بر اساس مصوبه کمیته تنظیم بازار و کمیته راهبردی میوه شب عید استان مقرر گردید پرتغال از کیلو ۲۸ هزار تومان به ۲۳ هزار تومان تقلیل پیدا کند.

وی تصریح کرد: مصوب گردید سیب درختی از قیمت ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان به قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان تقلیل و تقریباً حدود ۵ هزار و ۲٠٠ تومان کاهش قیمت برای مصرف کننده در بر دارد.

مدیر کل تعاون روستایی استان تاکید کرد: غرفه داران با این قیمت میوه‌ها را عرضه کنند.

شجاعی در خصوص متحمل شدن هزینه حمل در شهرستان‌ها خاطر نشان کرد: مقرر شد به جهت کمک به غرفه داران به ازای هر کیلو ۷۰۰ تومان در نظر گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به جلسه امروز تنظیم بازار بیان کرد: فرمانداران با توجه به نقاط پر جمعیت و محل خرید مردم مناطق توزیع میوه را مشخص کنند.


قیمت میوه‌ها در استان کهگیلویه کاهش یافته است، سیب درختی و پرتغال از این تنزیل قیمت برخوردارند و این امر به تخفیف حدود ۵ هزار و ۲٠٠ تومان برای مصرف کننده منجر شده است. همچنین، برای کمک به غرفه داران هزینه حمل در شهرستان‌ها نیز مد نظر است و هر کیلو میوه با ۷۰۰ تومان حمایت مالی جبران خواهد شد. این تصمیمات در جلسه تنظیم بازار اتخاذ شده و فرمانداران نیز مکان‌های توزیع میوه در مناطق جمعیتی را مشخص خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *