میشل یئو دوباره وارد دنیای اکشن می‌شود

میشل یئو دوباره به دنیای اکشن می‌رود


بازیگر برنده اسکار، میشل یئو، در اثر سینمایی “مادر” به کارگردانی ملانی لورن نقش اصلی مادر مهاجری را ایفا می‌کند. این اثر سینمایی درباره مادری است که برای نجات دو پسر نوجوانش از باند جرم و جنایت بوستون باید به گذشته خود بازگردد. ساخت و ساز این اثر سینمایی قرار است تا تابستان امسال آغاز شود. یئو بازیگری است که از سال ۱۹۹۰ با اثر سینمایی‌های اکشن هنگ کنگی به شهرت رسیده و برای بازی در “همه‌چیز همه‌جا به یک‌باره” جایزه اسکار را از آن خود کرده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، میشل یئو بازیگر برنده اسکار، دوباره وارد دنیای اکشن می‌شود.

بازیگر اثر سینمایی موفق «همه چیز همه جا به یک‌باره» نقش اصلی اثر سینمایی «مادر» را برعهده گرفته است. این اثر سینمایی به کارگردانی بازیگر-کارگردان فرانسوی ملانی لورن و بر اساس فیلمنامه پی.جی کوشیری ساخته می‌شود.

در این اثر سینمایی، یئو در نقش یک مادر مهاجر و اهل بازرگانی ظاهر می‌شود که تلاش می‌کند زندگی جدیدی برای خانواده‌اش در آمریکا بسازد، اما وقتی ۲ پسر نوجوانش با باند جرم و جنایت بوستون دچار مشکل می‌شوند، او مجبور می‌شود برای نجات آنها به گذشته خود برگردد.

ساخت و ساز این اثر سینمایی قرار است تابستان امسال آغاز شود.

میشل یئو بازیگر مالزیایی در دهه ۱۹۹۰ با اثر سینمایی‌های اکشن هنگ‌کنگی به شهرت رسید و بازیگر اثر سینمایی «فردا هرگز نمی‌میرد» از مجموعه جیمز باند در سال ۱۹۹۷ و اثر سینمایی «ببر خیزان، اژدهای پنهان» در سال ۲۰۰۰ بود. او برای بازی در اثر سینمایی دوم نامزدی بفتای بهترین بازیگر زن را کسب کرد.

این بازیگر در بسیاری از اثر سینمایی‌های انگلیسی زبان، ماندارین و کانتونی ظاهر شده و «خاطرات یک گیشا» (۲۰۰۵)، «پاندای کونگ‌فوکار ۲» (۲۰۱۱)، و «بانو» (۲۰۱۱) از دیگر اثر سینمایی‌های اوست. وی سال ۲۰۱۸ برای بازی در «آسیایی‌های خرپول» نامزدی انجمن بازیگران برای گروه بازیگران برجسته یک اثر سینمایی سینمایی را دریافت کرد. یئو از بازیگران اثر سینمایی‌های دنیای سینمایی مارول هم است و برای ایفای نقش اصلی در اثر سینمایی علمی تخیلی «همه‌چیز همه‌جا به یک‌باره» در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه گلدن گلوب و اسکار شد.


بازیگر برنده اسکار، میشل یئو دوباره وارد دنیای اکشن می‌شود.
این اثر سینمایی به کارگردانی ملانی لورن ساخته می‌شود.
در این اثر سینمایی، یئو در نقش یک مادر مهاجر و اهل بازرگانی ظاهر می‌شود.
ساخت و ساز این اثر سینمایی قرار است تابستان امسال آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *