“نمایش موزیکال درام دیوار” در تالار میراث برگزار می‌شود.

«موزیکا درام دیوار» در تالار فرهنگ دیده می‌شود

0 نظر


نمایش «موزیکا درام دیوار» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی عرفان قوهستانی و تهیه‌کنندگی حامد مقدم به زودی در تالار میراث تهران روی صحنه می‌رود. روایت خیالی این نمایش در شهر پاریس رخ می‌دهد و درگیری‌های شدیدی میان ۲ گروه دارد. میکائیل و سارا در یکی از محله‌های پاریس زندگی می‌کنند و در طی یکی از درگیری‌ها، فردی ناشناس کشته می‌شود. سارا و میکائیل تصمیم می‌گیرند خود را به جای آن فرد ناشناس جا بزنند. عوامل این نمایش شامل چندین بازیگر و عوامل فنی است. اخبار تکمیلی این نمایش در آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی پروژه، نمایش «موزیکا درام دیوار» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی عرفان قوهستانی و تهیه‌کنندگی حامد مقدم به زودی در تالار میراث تهران روی صحنه می‌رود.

در خلاصه روایت خیالی این نمایش آمده است:« در شهر پاریس درگیری‌های شدیدی به وجود آمده و ۲ گروه در حال منازعه هستند. میکائیل و سارا در یکی از محله‌های پاریس و در انتهای کوچه‌ای بن‌بست زندگی می‌کنند که به مرکز نزاع تبدیل شده است. در یکی از شب‌ها که درگیری شدیدی اتفاق افتاده، فردی ناشناس در همان کوچه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و می‌میرد. در همان زمان دختری به نام حنا برای پنهان‌شدن وارد خانه می‌شود. سارا و میکائیل تصمیم می‌گیرند که خود را به جای آن فرد ناشناس و حنا، جا بزنند که به درد سر می‌افتند … .»

زهرا اسدی، کاوه توکلی، سارا سیبی، جلال سعیدی، جلال تبریزی، محمد مهدی غروی، مرتضی رضایی، یاشار خمسه، سعید قبادی، ملیکا نوش بلاباد، ندا طاهری، مرضیه ابراهیمی، پرنیا فضلی خانی، فاطمه کریمی، امیر حسین جعفری، مهشید صارمی، نگین هریسی، رهام کرمی و عرفان قوهستانی در نمایش «موزیکا درام دیوار» به ایفای نقش می‌پردازند.

عرفان قوهستانی کارگردان این نمایش پیش‌تر نیز کارگردانی نمایش‌های «موزیکا درام سمفونی سکوت»، «تابوت سعادت» و … را برعهده داشته‌است. همچنین او کارگردانی چندین اثر سینمایی‌کوتاه و بازیگری در آثار نمایشی، سینمایی و تلویزیونی را در کارنامه هنری خود دارد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مشاور کارگردان: مهدی فرجامی و وحیده قوهستانی، دستیار کارگردان: جلال سعیدی، برنامه‌ریز: شکوفه سلیمانی، طراح صحنه: امید نور مرادی، آهنگساز: عرفان قوهستانی، گیتار الکتریک: امیر میرزایی، ویولونسل: سام وجدان‌خوش، گیتار الکتریک: امیر نقدی، ویولون و آوا: نگار زاهدی، پیانو: مرتضی رضایی، درامز: محسن ربیعی، ترومپت: علی محمد کشوری، طراح حرکت: علیرضا تاجیک، طراح لباس: مرضیه ابراهیمی، طراح، گریم: نوشین ربیعی، طراح پوستر و بروشور: پگاه گودرزی، طراح نور: محمد حسین بابایی، مدیر صحنه: امیرحسین جعفری، منشی صحنه: زهرا پارسایی، عکاس: آیدا پیام، رضا یزدانپور، تدوین: عرفان یوسفی، رهام کرمی و علیرضا حیران، صداگذاری: ایلیا آهنگر و دستیار دوم کارگردان:محسن ربیعی.

اخبار تکمیلی «موزیکا درام دیوار» متعاقبا اعلام می‌شود.


نمایش «موزیکا درام دیوار» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی عرفان قوهستانی و تهیه‌کنندگی حامد مقدم به زودی در تالار میراث تهران روی صحنه می‌رود. روایت خیالی این نمایش در شهر پاریس روایت می‌شود که در آن درگیری‌های شدیدی بین 2 گروه بوجود آمده است. میکائیل و سارا در یکی از محله‌های پاریس زندگی می‌کنند و در یک شب درگیری شدیدی، فردی ناشناس در همان کوچه به قتل می‌رسد. در همان زمان دختری به نام حنا برای پنهان‌شدن وارد خانه‌ی آن‌ها می‌شود و سارا و میکائیل تصمیم می‌گیرند به جای آن فرد ناشناس و حنا برود. نمایش «موزیکا درام دیوار» با حضور زهرا اسدی، کاوه توکلی، سارا سیبی، جلال سعیدی و سایر بازیگران در تالار میراث تهران به روی صحنه می‌رود. کارگردانی این نمایش را عرفان قوهستانی بر عهده دارد و دیگر عواملی که در این نمایش حضور دارند شامل مشاور کارگردان، دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، طراح صحنه، آهنگساز، گیتارالکتریک، ویولنسل، پیانو و سایر اعضای تیم فنی و هنری است. اخبار تکمیلی درباره این نمایش به زودی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *