مخالفت با بازرگانی بین‌الملل وسایل نقلیه تکذیب شد

منظور، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد


داود منظور، رئیس سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی تکذیب کرد اظهاراتی که به وی نسبت داده شده درباره بازرگانی بین‌الملل وسایل نقلیه در سال جاری و تأکید کرد که مواضع حکومت در این زمینه توسط وزارت تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی اطلاع رسانی می‌شود. او اعلام کرد که به نظر خشنودی مردم در این خصوص توجه دارد و اشتباهی آن خصوصیت در دهه اخیر بازرگانی بین‌الملل وسایل نقلیه بوده است که باید با توجه به ظرفیت ساخت و ساز داخلی اصلاح گردد.

به گزارش دیجیاتور، داود منظور رئیس سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی در صفحه مجازی خود نوشت: ضمن تکذیب هر گونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری نسبت به موضوع بازرگانی بین‌الملل وسایل نقلیه، تاکید می‌نمایم مواضع حکومت در این خصوص توسط وزارت تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است چند روز پیش نقل قولی از منظور منتشر شد مبنی بر اینکه «فرض می‌کنیم که سال ۱۴۰۳ حدود دو – سه میلیارد دلار بازرگانی بین‌الملل وسایل نقلیه انجام شود. می‌دانیم به صلاح کشور نیست منابع ارزی کشور را به بازرگانی بین‌الملل وسایل نقلیه اختصاص دهیم در حالی که داخل کشور ظرفیت ساخت و ساز ۱.۵ میلیون وسایل نقلیه را داریم.»


داود منظور تکذیب کرد خبر مخالفت با بازرگانی بین‌الملل وسایل نقلیه را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *