ممنوعیت دست‌اندازی به کوهستان شاهوار: حکومت همراه مردم باشد

ممنوعیت دست‌اندازی به کوهستان «شاهوار»/ دولت همراه مردم باشد


امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه به میزبانی مدرسه قلعه این شهر، بیان کرد که حفظ منابع آبی شهرستان شاهرود، سرمایه گذاری منابع آبی پایدار و تأمین منابع آبی پایدار از مطالبات اصلی مردم است. او همچنین به دولتمردان تأکید کرد که به دستور رئیس قوه قضائیه در مسافرت به شاهرود عمل نشده است و تصریح کرد که تعطیلی کامل استخراج معدنی بوکسیت تاش در شاهوار، یکی از مطالبات اصلی مردم است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه در حوزه تولیدی، استخراج معدنی، راه و… به حکومت جهادی و تلاش‌های صورت گرفته افتخار می‌کنیم، ابراز داشت: یکی از مهمترین مطالبات ما در حکومت مقوله منابع آبی به خصوص حفظ منابع آبی شهرستان شاهرود است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری منابع آبی پایدار به عنوان یک مطالبه قبل از مسافرت مقام عالی رتبه به استان سمنان برای هزارمین بار مطرح می‌کنیم، افزود: شاهوار مهمترین ذخیره گاه تأمین منابع آبی شهرستان شاهرود نباید مورد دست اندازی قرار گیرد

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه در صورت برآورده نشدن حل مشکل منابع آبی همه اقدامات حکومت بی اثر خواهد شد، افزود: ۳۰ سال در مسئله منابع آبی به شهرستان خدمت نشده است.

امینی بابیان اینکه چاه زدن برای تأمین منابع آبی آثار خلاقانه نیست، ابراز داشت: این به معنای از سرمایه خوردن است و ظلم به نسل آینده محسوب می‌شود این شهرستان سال‌ها که از سرمایه می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه منابع آبی موجود تا کی باقی می‌ماند، تصریح کرد: ذخیره گاه منابع آبی پایدار نباید مورد تخریب قرار گیرد.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه به دستور رئیس قوه قضائیه در مسافرت به شاهرود را عمل نشده است، افزود: دولتمردان حرف دلسوزان شاهرود را گوش دهند، امروز ما به ساخت و ساز منابع آبی پایدار نیاز داریم و حفظ این ذخیره‌گاه در کنار همه خدمات حکومت یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

به گزارش مهر، تعطیلی کامل استخراج معدنی بوکسیت تاش در شاهوار این کانون آبساز و حیات بخش از مهمترین مطالبات مردم شهرستان شاهرود در مسافرت آتی هیأت حکومت است.


حجت الاسلام عباس امینی در خطبه نماز جمعه شاهرود بیان کرد که مردم این شهرستان در حوزه‌های تولیدی، استخراج معدنی، راه و… به حکومت جهادی و تلاش‌های صورت گرفته افتخار می‌کنند. او افزوده است که مهمترین مطالبات مردم در حکومت مقوله منابع آبی و حفظ منابع آبی شهرستان است. امینی تاکید کرد که کاوش چاه برای تأمین منابع آبی آثار خلاقانه نیست و این کار به معنای از سرمایه خوردن و ظلم به نسل آینده محسوب می‌شود. وی همچنین بیان کرد که ذخیره گاه منابع آبی پایدار نباید مورد تخریب قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *