مقاومت فلسطینیان در برابر اشغالگران در سواحل غربی

مقابله فلسطینی‌ها با اشغالگران در کرانه باختری


در گزارشی از رسانه‌های فلسطینی، خبر داده شده است که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر «طولکرم» در منطقه باختری وارد شده و جوانان فلسطینی با استفاده از سلاح گرم با آنها درگیر شده‌اند. درگیری‌های مسلحانه در حوالی اردوگاه «نور شمس» نیز رخ داده که خودروهای اشغالگر با وسایل انفجاری هدف قرار گرفته‌اند. جوانان فلسطینی همچنین تعدادی تایر و لاستیک را آتش زده‌اند تا عملکرد پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی را مختل کنند. همچنین به منطقه «المساکن» در شرق شهر «نابلس» نیز حمله شده است.

به گزارش دیجیاتور، رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر «طولکرم» در کرانه باختری خبر دادند.

جوانان فلسطینی برای جلوگیری از پیشروی و عملیات اشغالگران، با سلاح گرم با آنها درگیر شدند.

بر این اساس، درگیری‌های مسلحانه در حوالی اردوگاه «نور شمس» در طولکرم رخ داده فلسطینی‌ها خودروهای اشغالگر را با وسایل انفجاری هدف قرار دادند.

در این گزارش آمده است که جوانان فلسطینی در طولکرم، تایرها و لاستیک‌هایی را آتش زدند تا عملکرد پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در آسمان شهر را مختل کنند.

از سوی دیگر، شبکه «الجزیره» نیز خبر داد که اشغالگران همچنین به منطقه «المساکن» در شرق شهر «نابلس» نیز حمله کردند.


یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر “طولکرم” یکی از شهرهای کرانه باختری فلسطین بود. جوانان فلسطینی با سلاح گرم با نظامیان درگیر شدند. درگیری‌های مسلحانه در حوالی اردوگاه “نور شمس” در طولکرم رخ داده و فلسطینی‌ها خودروهای اشغالگر را با وسایل انفجاری هدف قرار دادند. جوانان فلسطینی تایرها و لاستیک‌ها را آتش زدند تا عملکرد پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در آسمان شهر را مختل کنند. همچنین، اشغالگران به منطقه “المساکن” در شرق شهر “نابلس” نیز حمله کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *