نیاز به فرآوری معادن در استان سمنان

معادن استان سمنان نیازمند فرآوری است


در یک نشست گفتگوی بخش خصوصی و دولتی با حضور وزیر دانش مالی در اتاق بازرگانی سمنان، امام جمعه سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، بر اهمیت معادن و تولیدی در کنار مسافرت و توریسم و زراعت به عنوان مزیت‌های مالی استان تاکید کرد و بیان کرد که ایجاد اشتغال برای قشر تحصیل‌کرده از جمله دغدغه‌های استان است. همچنین اظهار کرد که انجام فرآوری در معادن استان یکی از مهمترین نیازهای استان است و برای جذب سرمایه‌گذار در بخش فرآوری معدنی و صنعتی در استان نیاز به کوشش بیشتری است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر یکشنبه در نشست گفتگوی بخش خصوصی و دولتی با حضور وزیر دانش مالی در اتاق بازرگانی سمنان، تاکید کرد: معادن و تولیدی در کنار مسافرت و توریسم و زراعت مزیت‌های اصلی مالی استان هستند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های استان، ایجاد اشتغال برای قشر تحصیل کرده استان است، افزود: اقدامات خوبی در استان در این زمینه صورت گرفته اما نیاز داریم تا این اقدامات تقویت و ترویج بیشتری شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه استان سمنان دارای منابع و ذخایر بسیار خوب معدنی است، تاکید کرد: انجام فرآوری در معادن استان یکی از مهمترین نیازهای استان است.

مطیعی با بیان اینکه در صورت فرآوری معدنی در کنار ارزش افزوده می‌توانیم اشتغال خوبی هم در استان ایجاد کنیم، ابراز کرد: نیاز داریم که برای جذب سرمایه گذار در بخش فرآوری معدنی و صنعتی در استان کوشش بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین گفت: صاحبان صنایع تلاش کنند تا با ایجاد حساب‌های مرکزی خود در بانک‌های استان سمنان، در راستای توسعه و پیشرفت استان کمک کنند.


تاکید بر اهمیت معادن و تولیدی، زراعت و مسافرت و توریسم برای دانش مالی استان سمنان و نیاز به ایجاد اشتغال برای قشر تحصیل کرده، همچنین نیاز به ترویج فرآوری معدنی و جذب سرمایه گذار برای بخش صنعتی و فرآوری معدنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *