مطالبه وزیر ارشاد از نمایندگان آینده چیست؟/ مطرح یک نکته مهم

مطالبه وزیر ارشاد از نمایندگان آینده چیست؟/ طرح یک نکته مهم


در حاشیه‌ی فعالیت صندوق رای ویژه اصحاب میراث و آثار خلاقانه برای برگزاری رأی‌گیری پارلمان و مجلس خبرگان رهبری، وزیر میراث و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، در یک گفت‌وگو اختصاصی اظهار داشت که ایجاد فضای مشارکتی مهم است و این صندوق رای برای حضور اصحاب میراث و آثار خلاقانه در رأی‌گیری راه‌گشا است. او بیان کرد که این اقدام نشان دهنده وحدت و انسجام ملی است و امیدوار است که با همکاری مجلس، مقررات‌گذاری‌های لازم برای توسعه میراث، آثار خلاقانه و رسانه صورت بگیرد تا جامعه‌ی ممتازی شکل بگیرد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد اسلامی در حاشیه فعالیت صندوق رای ویژه اصحاب میراث و آثار خلاقانه به منظور برگزاری رأی‌گیری پارلمان و رأی‌گیری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تالار وحدت در یک گفت‌وگوی اختصاصی به خبرنگار دیجیاتور گفت: ماسابق بر این، چنین طرحی را پیش بینی نکرده بودیم که در قالب یک صندوق رای ویژه، میزبان اصحاب میراث و آثار خلاقانه برای حضور در رأی‌گیری باشیم.

وی افزود: ما هم مثل همه مردم عزیز کشورمان دوست داریم تا فضای مشارکتی را تقویب کنیم بنابراین تمهید این بود که در تالار وحدت محل اجتماعی را در قالب صندوق سیار هم برای عموم رای دهندگان و هم برای اصحاب میراث و آثار خلاقانه و رسانه فراهم کنیم. موضوعی که از همان ابتدای صبح نشان داد که اگر فضای هم دلی در فضای میراث و آثار خلاقانه کشورمان حاکم باشد اصحاب میراث و آثار خلاقانه پیشگامان وحدت و انسجام ملی هستند. شرایطی که امروز تبلور وحدت ملی همه ایرانی ها است و همه هنرمندان در پیشانی این حرکت هستند.

وزیر میراث و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار دیجیاتور مبنی بر مطالباتی که از نمایندگان به ویژه اعضای آینده کمیسیون فرهنگی پارلمان دارد، بیان کرد: اولا جا دارد از اعضای فعلی کمیسیون فرهنگی پارلمان قدردانی کنم که همراهی بسیار ویژه‌ای با ما داشتند و امیدوارم که این اتفاق هم تقویت شود. البته ما در برنامه هفتم توسعه احکام بسیار خوبی را پیش بینی کردیم. احکامی که با همراهی مجلس نیازمند تدوین قوانین و مقرراتی است که امیدوارم شاهد ادامه آن در دوره بعدی باشیم. اگر احکام مقرر در برنامه هفتم را به خوبی جلو ببریم جامعه میراث، آثار خلاقانه و رسانه یک دوره ممتاز را سپری خواهند کرد.


محمدمهدی اسماعیلی در مورد فعالیت صندوق رای ویژه اصحاب میراث و آثار خلاقانه در تالار وحدت برای رأی‌گیری پارلمان و رأی‌گیری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری صحبت کرد و تاکید کرد که اصحاب میراث و آثار خلاقانه نقش مهمی در انسجام ملی دارند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که احکام برنامه هفتم توسعه در حوزه میراث، آثار خلاقانه و رسانه به خوبی پیش برود و جامعه از آن بهره مند شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *