مصرف بنزین به طور دوباره در حال افزایش است

مصرف بنزین دوباره اوج گرفت


مصرف بنزین در ایران در روزهای اخیر به دلیل افزایش سطح فعالیت‌ها و تردد، افزایش یافته است. بر اساس گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، توزیع ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور تازه، نشان دهنده ۲.۷ درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال‌های گذشته است. این شرکت هشدار داده است که با سازماندهی مصرف سوخت و توجه به نکات سازماندهی بهینه، می‌توان به سوخت رسانی مطلوب‌تر و موثرتر به هموطنان کمک کرد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اوج دوباره مصرف سوخت در کشور، روز سه‌شنبه، (هفتم فروردین‌ماه)، ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲) با ۱۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر، ۲.۷ درصد افزایش یافته است.

بر پایه این گزارش، از یکم تا هفتم فروردین‌ماه امسال، به‌طور میانگین ۱۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا هفتم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲) با ۱۱۶ میلیون لیتر، ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

این شرکت با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواسته است با سازماندهی مصرف سوخت و به‌کارگیری نکات سازماندهی بهینه، این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.


افزایش مصرف بنزین در کشور باعث نگرانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران شده است. این شرکت از هموطنان خواسته است که با سازماندهی مصرف سوخت و استفاده از نکات سازماندهی بهینه، به بهبود وضعیت سوخت‌رسانی در کشور کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *