میزان مصرف منابع آبی در اصفهان 20 درصد افزایش یافته است.

مصرف آب در اصفهان ۲۰ درصد افزایش یافت


مجید مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور اظهار داشت که با شروع اسفند ماه و ایام خانه تکانی، مصرف منابع آبی در استان افزایش یافته و در روزهای پایانی سال به حدود ۲۰ درصد، معادل ۲۵۰۰ لیتر در ثانیه افزایش یافته است. او افزود که تاکنون هیچ گزارشی از افت فشار یا قطعی منابع آبی گزارش نشده است و از مردم درخواست کرده است که با مصرف بهینه منابع آبی در این لحظات پایانی سال به خدمتگزاران خود در تأمین پایدار منابع آبی کمک کنند. او همچنین خواستار اطلاع رسانی در صورت وقوع هرگونه حادثه یا قطعی منابع آبی بوده و از انجام شستشوهای غیرضروری که هدر رفت منابع آبی می‌شود، در این زمان‌ها خودداری شود.

مجید مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور اظهار داشت: با شروع اسفند ماه و ایام خانه تکانی شاهد افزایش مصارف منابع آبی به خصوص در روزهای پایانی سال هستیم به نحوی که نسبت به ایام دیگر حدود ۲۰ درصد معادل ۲۵۰۰ لیتر در ثانیه مصرف منابع آبی در استان افزایش یافته است.

افت فشار منابع آبی گزارش نشد 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا این لحظه با سازماندهی فشار شبکه و ایجاد توزیع عادلانه منابع آبی هیچ‌گونه گزارشی در خصوص افت فشار یا قطعی منابع آبی به سامانه ارتباط با مشتریان شرکت منابع آبی و فاضلاب استان اصفهان گزارش نشده است.

سخنگوی شرکت منابع آبی و فاضلاب استان اصفهان افزود: از تمامی مردم عزیز شهرها و روستاهای استان درخواست داریم با مصرف بهینه منابع آبی در این لحظات پایانی سال خدمتگزاران خود را در تأمین پایدار منابع آبی برای همگان یاری رسانند.

مختاری ابراز داشت: از همه مشترکین عزیز درخواست داریم هرگونه حادثه و قطعی منابع آبی را با شماره ۱۲۲ اطلاع دهند و همکاران ما در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده دریافت تماس‌های آنان و رسیدگی به مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف خدمات منابع آبی و فاضلاب هستند.

وی تصریح کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم در این ساعات پایانی سال و ایام نوروز از شستشوهای غیرضرور که موجب هدر رفت منابع آبی می‌شود خودداری کرده و در حد امکان شستشوهای ضروری را نیز در ساعات غیر پیک مصرف مثل اوایل صبح و اواخر شب انجام دهند.


مصرف منابع آبی در استان افزایش یافته است.افت فشار منابع آبی گزارش نشد.درخواست بهینه مصرف منابع آبی در لحظات پایانی سال.هرگونه حادثه و قطعی منابع آبی را با شماره ۱۲۲ اطلاع دهند.شستشوهای غیرضرور خودداری شود.استفاده از منابع آبی در ساعات غیر پیک مصرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *