مسابقه سرود “هم‌سُرا” برای نوجوانان برگزار می‌شود.

مسابقه سرود «هم‌سُرا» ویژه نوجوانان برگزار می‌شود


با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. موضوع این مسابقه به تقارن بهار طبیعت و ضیافت معنوی ماه مبارک رمضان اختصاص دارد و نوجوانان با حضور خود می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. مسابقه شامل سرایش اشعار سرود، همگام‌سازی ادبیات ردیف‌دار و هنر صوتی و اجرای سرود می‌شود و گروه‌های سرودی از فرهنگسراهای شهر تهران می‌توانند در مرحله داوری شرکت کرده و از سه گروه برتر تقدیر شوند. علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند اطلاعات بیشتر را از فرهنگسراهای محل سکونت خود یا از وبسایت رسمی سازمان فرهنگی هنری سازماندهی شهری تهران دریافت کنند.

به گزارش دیجیاتور، مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

موضوع این مسابقه تقارن بهار طبیعت و ضیافت معنوی ماه مبارک رمضان و با حضور نوجوانان است.

در این مسابقه چند قطعه هنر صوتی در اختیار فرهنگسراها قرار می‌گیرد تا نوجوانان با هدایت مربی گروه، ضمن انتخاب یکی از قطعات هنر صوتی، با سرودن قطعه شعری در یکی از موضوعات بهار، رمضان، ایران یا تهران، آن را با هنر صوتی همگام کرده و با تشکیل یک گروه سرود متشکل از نوجوانان فعال و منتخب فرهنگسرا، با تمرین و همخوانی برای اجرا در حضور داوران آماده شوند.

این مسابقه در ۳ بخش سرایش اشعار سرود، همگام سازی ادبیات ردیف‌دار و هنر صوتی و اجرای سرود طراحی شده است و نوجوانان می‌توانند به صورت گروهی در قالب گروه سرود فرهنگسرا در مسابقه شرکت کنند و در نهایت از هر فرهنگسرا یک گروه به مرحله داوری نهایی راه می‌یابند.

در مرحله داوری نهایی نیز پس از بررسی معیارهای هنری توسط داوران، ۳ گروه سرود منتخب شهر تهران در آئین پایانی مسابقه تقدیر می‌شوند.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این‌مسابقه و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کرده و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری سازماندهی شهری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.


مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. این مسابقه با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود. موضوع این مسابقه تقارن بهار طبیعت و ضیافت معنوی ماه مبارک رمضان و با حضور نوجوانان است. مسابقه در ۳ بخش سرایش اشعار سرود، همگام سازی ادبیات ردیف‌دار و هنر صوتی و اجرای سرود طراحی شده است و نوجوانان می‌توانند به صورت گروهی در قالب گروه سرود فرهنگسرا در مسابقه شرکت کنند. در مرحله داوری نهایی ۳ گروه سرود منتخب شهر تهران در آئین پایانی مسابقه تقدیر می‌شوند.-interjection

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *