مزد پیشنهادی برای جامعه کارگری، مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

مزد پیشنهادی جامعه کارگری مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است


در جلسه شورای عالی کار در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفتگوهای دیپلماتیک برای تعیین دستمزد ۱۴۰۳ در حال ادامه دارد. نماینده جامعه کارگری اعلام کرده است که پیشنهاد این جامعه برای مزد ۱۴۰۳ حدود ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و انتظار می‌رود حکومت با ۷۵ درصد این پیشنهاد موافقت کند. جلسه بعد از افطار ادامه خواهد داشت تا در راستای چانه زنی و تعیین حداقل دستمزد آینده، تصمیمات لازم اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سیصد و بیست. نهمین جلسه شورای عالی کار در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است.

محسن باقری، نماینده جامعه کارگری در شورای عالی کار درباره گفتگوهای دیپلماتیک امروز شورا برای تعیین دستمزد ۱۴۰۳ به مهر گفت: چانه زنی‌ها ادامه دارد. پیشنهاد جامعه کارگری برای مزد ۱۴۰۳ مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که انتظار می‌رود حکومت با ۷۵ درصد آن موافقت کند.

جلسه شورا در راستای چانه زنی سبد معیشت و تعیین حداقل دستمزد ۱۴۰۳ پس از افطار ادامه دارد.


گفتگوهای دیپلماتیک شورای عالی کار برای تعیین دستمزد در حال ادامه است. پیشنهاد جامعه کارگری برای مزد ۱۴۰۳ مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و انتظار می‌رود حکومت با ۷۵ درصد این پیشنهاد موافقت کند.جلسه شورا پس از افطار ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *