مرگ با طعم نسکافه در صحنه نمایش

«مرگ با طعم نسکافه» روی صحنه تئاتر

0 نظر


نمایش “مرگ با طعم نسکافه” به کارگردانی بابک صحرایی به زودی در عمارت نوفل‌لوشاتو برای علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایش شامل ۶ پرده است و از کلیدواژه‌های مهم زندگی برای برش‌های دراماتیک در زمان حال، دهه ۳۰ و ۱۰۰ سال گذشته استفاده می‌کند. بابک صحرایی که از سال ۸۰ فعالیت خود را در عرصه هنر صوتی آغاز کرده است، این بار با نمایش “مرگ با طعم نسکافه” به تجربه اولین کارگردانی خود در صحنه نمایش می‌پردازد. جزئیات بیشتر درباره بازیگران، دیگر عوامل و زمان اجرا به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور، نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی به زودی در عمارت نوفل‌لوشاتو برای علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود.

«مرگ با طعم نسکافه»، نمایشی ۶ پرده‌ای است که با استفاده از کلیدواژه‌های مهم زندگی به روایتِ برش‌های دراماتیک در زمان حال، دهه ۳۰ و ۱۰۰ سال گذشته می‌پردازد. از نکات جالب توجه این اجرا، حضور پررنگ هنر صوتی است.

بابک صحرایی ترانه‌سرا و مطبوعات‌نگار، فعالیت خود در عرصه هنر صوتی را از سال ۸۰ و با همکاری با بابک بیات آغاز کرد و در این سال‌ها حدود هزار ترانه از او منتشر شده است.

وی که تاکنون تجربه بازی در چند نمایش‌ را از سر گذرانده، با نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به سراغ اولین تجربه کارگردانی خود در عرصه صحنه نمایش رفته است.

بازیگران، دیگر عوامل و زمان دقیق این اجرا به زودی اطلاع رسانی می‌شود.


نمایش “مرگ با طعم نسکافه” به زودی در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. این نمایش شامل ۶ پرده است و درباره زندگی در زمان حال، دهه ۳۰ و ۱۰۰ سال گذشته است. بابک صحرایی، کارگردان این نمایش، با این اثر به تجربه کارگردانی در صحنه نمایش می‌پردازد. جزئیات بیشتر از بازیگران، عوامل و زمان اجرا بزودی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *