توصیه به مردم برای جلوگیری از تردد غیر ضروری در محورهای خوزستان

مردم از تردد غیر ضروری در محورهای خوزستان پرهیز کنند


در اطلاعیه ارائه شده توسط مرکز سازماندهی راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای خوزستان، توصیه شده است که به دلیل بارش باران و احتمال آب‌گرفتگی در استان، هموطنان از ترددهای غیرضروری در محورهای ارتباطی خودداری کنند. همچنین توصیه شده است که در صورت بشدت شدن فعالیت سامانه بارشی، مسافران و مردم از مکان اقامت در نزدیکی رودخانه‌ها و تردد در محورهای روستایی خودداری کنند. به علاوه، از ترددهای غیرضروری در محورهای روستایی کوهستانی نیز پیشگیری شود به دلیل احتمال برخورد صاعقه.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مرکز سازماندهی راه‌های اداره کل راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران در تمامی محورهای استان، هموطنان عزیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

در این اطلاعیه آمده است: همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و احتمال جاری شدن آب‌گرفتگی هم استانی‌ها و مسافران نوروزی از مکان اقامت در حاشیه رودخانه‌ها و تردد در محورهای روستایی خودداری کنند.

طبق اطلاعیه مرکز سازماندهی راه‌های اداره کل راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی کوهستانی، از ترددهای غیر ضرور در ارتفاعات اجتناب شود.


از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی، حفظ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *