مراسم “توی گران‌بهای من هستی” در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

مراسم «تو افتخار منی» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود


به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و گرامی‌داشت مقام پدر، برنامه «تو افتخار منی» توسط انتشارات حوزه مشق، فرهنگسرای رسانه و مشارکت نوجوانان منطقه ۳ برگزار می‌شود. برنامه شامل جشن، دورهمی و تقدیر از مقام پدر است و تجلیل و تقدیر از یک عمر فعالیت هنری آتش تقی پور بازیگر هنر هفتم و تلویزیون نیز در این مراسم به مناسبت تکریم جایگاه پدر برگزار می‌شود. همچنین، ۱۰ عنوان اثر ادبی جدید انتشارات حوزه مشق نیز در این برنامه رونمایی خواهد شد. برنامه در روز جمعه ۶ بهمن ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی صحنه نمایش یونس شکر خواه فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دیجیاتور، برنامه «تو افتخار منی» به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و گرامی‌داشت مقام پدر، توسط انتشارات حوزه مشق، فرهنگسرای رسانه و مشارکت نوجوانان منطقه ۳ برگزار می‌شود.

برنامه‌هایی همچون جشن، دورهمی و تقدیر از مقام پدر از دیگر برنامه‌های این‌مراسم هستند که توسط نوجوانان منطقه ۳ تهران برگزار می‌شوند.

در بخش ویژه این مراسم نیز تجلیل و تقدیر از یک عمر فعالیت هنری آتش تقی پور بازیگر هنر هفتم و تلویزیون به مناسبت تکریم جایگاه پدر، رونمایی از ۱۰ عنوان اثر ادبی منتشر شده جدید انتشارات حوزه مشق و تقدیر از نویسندگان برگزار می‌شود.

این‌برنامه روز جمعه ۶ بهمن از ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی صحنه نمایش یونس شکر خواه فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.


به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و گرامی‌داشت مقام پدر، برنامه «تو افتخار منی» توسط انتشارات حوزه مشق، فرهنگسرای رسانه و مشارکت نوجوانان منطقه ۳ برگزار می‌شود. برنامه‌هایی همچون جشن، دورهمی و تقدیر از مقام پدر نیز در این‌مراسم برگزار می‌شوند. در بخش ویژه این مراسم، تجلیل و تقدیر از یک عمر فعالیت هنری آتش تقی پور بازیگر هنر هفتم و تلویزیون می‌شود. همچنین، رونمایی از ۱۰ عنوان اثر ادبی منتشر شده جدید انتشارات حوزه مشق و تقدیر از نویسندگان نیز برگزار می‌شود. این‌برنامه در روز جمعه ۶ بهمن از ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی صحنه نمایش یونس شکر خواه فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *