تغییر مدیر شبکه آموزش: محمدمهدی قاسمی به عنوان سرپرست منصوب شد

مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ محمدمهدی قاسمی با حفظ سمت سرپرست شد


در یک انتقال جداگانه در معاونت سیما، محسن برمهانی معاون سیما، محمدمهدی قاسمی را از مدیر شبکه سلامت سیما به سرپرست شبکه آموزش سیما منصوب کرد و حسن نجفی سولاری را به سمت دبیر ستاد تحول ساختاری سیما انتخاب کرد. قاسمی، که دارای تجربه در سازماندهی شبکه‌های مختلف سیما است، وارد شبکه آموزش شده و نجفی سولاری، دارای تحصیلات دکتری در سازماندهی استراتژیک، به عنوان مشاور و مدرس در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی معاونت سیما، محسن برمهانی معاون سیما در احکام جداگانه‌ای محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت سیما را با حفظ سمت، به سمت سرپرست شبکه آموزش سیما و حسن نجفی سولاری را به سمت دبیر ستاد تحول ساختاری سیما منصوب کرد.

محمدمهدی قاسمی که متخصص روان‌علوم درمانی از موسسه آموزش عالی علوم علوم درمانی شهید بهشتی است، سازماندهی شبکه های سلامت، آموزش، شما، مدیر کل طرح و برنامه سیما، مدیر شبکه رادیویی سلامت، رییس ستاد جمعیت سیما و نیز سازماندهی شورای سیاستگذاری سلامت صداوسیما را در کارنامه خود دارد.

حسن نجفی سولاری دارای مدرک تحصیلی دکترای سازماندهی استراتژیک بوده و به عنوان پژوهشگر و مدرس موسسه آموزش عالی نیز فعالیت دارد. مشاور وزیر و رییس مرکز توسعه تکنولوژی مخابرات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد، مشاور رییس مرکز ملی فضای مجازی و رییس مرکز ساخت و ساز و فنی معاونت سیما، برخی از سوابق نجفی سولاری است.


محمدمهدی قاسمی به سمت سرپرست شبکه آموزش سیما منصوب شد و حسن نجفی سولاری به سمت دبیر ستاد تحول ساختاری سیما منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *