مدل و رنگ مو مناسب برای زنان با موهای قهوه‌ای و طبیعی

بیشتر خانم‌های ایرانی موهای قهوه‌ای تیره و رنگ پوست متوسطی دارند که به زیبایی و جذابیت آن‌ها اضافه می‌کند. اگر قصد دارید موهایتان را تغییر دهید و استایل جدیدی ایجاد کنید، می‌توانید از ایده‌های مختلفی که برای رنگ کردن و حالت دادن به موهای قهوه‌ای وجود دارد، استفاده کنید. مثلاً می‌توانید با اضافه کردن چتری شیک یا اتو بی‌گودی موهایتان را حالت دهید و استایل موی گوجه‌ای یا مدل‌های لایه‌ای را امتحان کنید. همچنین از هایلایت‌های رنگی مانند کاراملی یا رزگلد برای موهای قهوه‌ای تیره استفاده کنید تا زیبایی طبیعی موهایتان را بیشتر بروز دهید.

اکثر خانم‌های ایرانی موهای قهوه‌ای تیره و رنگ پوست متوسطی دارند. بنابراین اگر در این دسته قرار دارید و  قصد دارید موهایتان را رنگ کنید و تغییری در استایل خود به وجود بیاورید می‌توانید از این ایده‌ها استفاده کنید.

در این مطلب، ده ها روش برای حالت دادن به موهای قهوه‌ای و یا رنگ کردن آن وجود دارد که بدون شک به‌درتان می‌خورد. 

بیشتر بخوانید: ۹ فرمول برای رنگ مو قهوه ای و مدل های متنوع

بهترین رنگ و مدل مو برای موهای قهوه‌ای

یک روش جذاب و سرگرم کننده برای تغییر ظاهر زنانی که موهای قهوه‌ای تیره دارند؛ این است که به استایل خود یک چتری شیک اضافه کنید. در این فصل، چتری‌های پرده‌ای بسیار مد روز هستند و برای سبزه‌هایی که صورت‌های بیضی دارند، عالی به نظر می‌رسند.

چتری مو قهوه‌ای

اگر موهای بلندی دارید، می‌توانید با یک اتوی بی‌گودی موهایتان را حالت داده و سپس با یک مدل موی گوجه‌ای ظاهری زیبا ایجاد کنید. امواج بزرگ و شل برای جلوی موهایتان زیبایی آن را چند برابر خواهد کرد. 

رنگ مو قهوه‌ای
گوجه مو قهوه‌ای

یک روش جسورانه دیگر برای زنانی که موهای قهوه‌ای طبیعی دارند؛ استفاده از رنگ موهای فانتزی است.

رنگ مو قهوه‌ای
رنگ فانتزی مو قهوه‌ای

سبزه های با رنگ پوست طلایی یا هلویی با هایلایت مو الهام گرفته از پاییز فوق العاده به نظر می‌رسند. سعی کنید کمی قرمز یا طلایی به رنگ موهای خود اضافه کنید تا کنتراست و بافت زیبایی ایجاد کنید.

رنگ مو قهوه‌ای
رنگ مو شیک برای موی قهوه‌ای

اگر موهای بلندی دارید، سعی کنید از مدل موهای لایه‌ای استفاده کنید که به موهای شما حجم می‌دهد.  این یک روش عالی برای شاداب کردن استایل موهای شما با توجه به رنگ تیره آن است. 

رنگ مو قهوه‌ای
مدل مو لایه ای قهوه‌ای

رنگ موی قهوه ای عسلی جلوه موهای قهوه‌ای آفتاب زده را تداعی می‌کند. این رنگ مو برای دخترانی با رنگ پوست گرم مناسب است و هایلایت های قهوه ای طلایی یا کاراملی ظاهری فوق‌العاده‌ای برای این زنان ایجاد خواهد کرد. 

رنگ مو قهوه‌ای
هایلایت مو قهوه‌ای

باب مدلی است که برای زنان سبزه با موهای تیره هرگز از مد نمی‌افتد. استایل کوتاه و براق که در خط فک شما قرار می‌گیرد ؛ زیبایی موها و صورت شما را چند برابر خواهد کرد. 

رنگ مو قهوه‌ای
مدل باب برای مو قهوه‌ای

اگر عاشق کارامل در لاته خود هستید، ممکن است این مد روز مو را نیز دوست داشته باشید. افزودن هایلایت های کاراملی به موهای تیره، بعد و کنتراست زیبایی ایجاد می‌کند و یکی از ترندهای برتر مو است.

رنگ مو قهوه‌ای
هایلایت روشن مو قهوه‌ای

اگر می‌خواهید یک مدل شیک داشته باشید، فقط نیمه بالایی موهای خود را ببندید. می‌توانید از این عکس برای الهام گرفتن استفاده کنید و یک مدل موی کلاسیک را به وجود بیاورید و سپس با فرهای شل به موهای خود حجم دهید، یا می‌توانید انتهای موها را صاف و براق کنید.

رنگ مو قهوه‌ای
مدل مو نیمه باز قهوه‌ای

برای داشتن ظاهری کاملا متمایز و منحصربه‌فرد، سعی کنید هایلایت‌های ظریف به رنگ رزگلد به موهای تیره خود اضافه کنید. این ظاهر بسیار شیک کنتراست زیبایی را در برابر رنگ مو شکلاتی ایجاد می‌کند.

رنگ مو قهوه‌ای
مو رزگلد قهوه‌ای

علاوه بر این اگر موهای تیره و پوست سبزه دارید می‌توانید از این رنگ موها استفاده کنید:

رنگ مو قهوه‌ای
رنگ مو دودی قهوه‌ای
رنگ مو قهوه‌ای
رنگ مو قرمز قهوه‌ای
رنگ مو قهوه‌ای
رنگ مو روشن برای موهای قهوه‌ای
رنگ مو قهوه‌ای
رنگ مو زیبا برای موهای قهوه‌ای
رنگ مو قهوه‌ای
رنگ مو شیک قهوه‌ای

اگر می‌خواهید موهای قهوه‌ای تیره خود را به گونه‌ای استایل کنید که زیبایی آن بیشتر شود؛ این مدل موها به شما پیشنهاد داده می‌شود.

رنگ مو قهوه‌ای
مدل مو قهوه‌ای
رنگ مو قهوه‌ای
مدل مو خرگوشی قهوه‌ای
رنگ مو قهوه‌ای
رنگ مو قهوه‌ای تیره
رنگ مو قهوه‌ای
مدل مو دو اسبی قهوه‌ای
رنگ مو قهوه‌ای
بافت مو قهوه‌ای

بیشتر بخوانید: اگه موهات قهوه‌ای تیره و بلندن، یکی از این مدل و رنگ موهای خیره‌کننده برای توئه

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *