مددی: نمی‌دانستم شکوری استعفا داده است/ باید ۶ گل به تیم فولاد می‌زدیم

مددی: از استعفای شکوری بی‌خبرم/ باید ۶ گل به فولاد می زدیم


در پایان دیدار با تیم فولاد خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر، احمد مددی، سرمربی تیم پیکان، درباره استعفای عضو هیات مدیره پیکان به نام ابراهیم شکوری اظهار نداشت که آگاهی دارد و اعلام کرد که در خدمت او هستند. او ادامه داده و گفت که تیمش بیش از ۱۰ فرصت برای گلزنی داشته است، اما به دلیل بدشانسی توانسته از آنها استفاده نکند و توپ‌ها به گل تبدیل نشوند. مددی راجع به استعفای شکوری توضیح داد که در جایگاهی نیست که بتواند با استعفای او موافقت کند و تصمیم‌گیری درباره استعفا به عهده گروه صنعتی ایران وسایل نقلیه است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، احمد مددی در پایان دیدار با فولاد خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر که با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود، اظهار داشت: در مورد استعفای ابراهیم شکوری (عضو هیات مدیره پیکان) اطلاعی ندارم و در خدمت او هستیم.

او ادامه داد: بالای ۱۰ موقعیت برای گلزنی داشتیم که با بدشانسی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. فکر می‌کنم ۴ ضربه به تیرک دروازه زدیم و توپ‌ها به گل تبدیل نشدند. اگر قرار بر اجرای عدالت بود باید ۶ گل به فولاد می‌زدیم اما چنین اتفاقی رخ نداد و زیبایی فوتبال به همین چیزها است.

مدیرعامل باشگاه پیکان در این رابطه که آیا با استعفای شکوری موافقت خواهد کرد یا خیر، گفت: در جایگاهی نیستم که با استعفای او موافقت کنم. اگر استعفایی هم داده باشد گروه صنعتی ایران وسایل نقلیه در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.


تیم فوتبال پیکان در دیدار با فولاد خوزستان فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت، اما هیچ‌کدام از آنها به گل نمی‌انجامد. اگر قرار بر اجرای عدالت بود، می‌توانستند ۶ گل به فولاد بزنند. در مورد استعفای شکوری، احمد مددی اطلاعی ندارد و تصمیم در این باره به عهده یک گروه صنعتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *