مصرف گاز در استان سمنان محدود می‌شود

محدودیت مصرف گاز در استان سمنان برداشته می‌شود


در جلسه کارگروه اضطراری سازماندهی انرژی استان سمنان، محمد حمیدی اعلام کرد که به دلیل برودت هوا محدودیت‌هایی برای مصرف گاز صنایع استان اعمال شده است به منظور جلوگیری از قطع گاز بخش خانگی. با این وجود، هیچ مشترک خانگی در این استان در این زمان قطع گاز نشده است و از مردم خواسته شده است که در مصرف انرژی سازماندهی و صرفه‌جویی لازم را داشته باشند. همچنین با افزایش دما از هفته آینده، محدودیت مصرف گاز برای صنایع سمنان برداشته خواهد شد و ستاد سازماندهی بحران نیز برای پیش بینی بارش‌ها و آمادگی کامل قرار دارد. در ضمن، مردم توصیه شده است تا از حضور در نواحی ارتفاعات و بزرگراه‌های کوهستانی و برف گیر خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محمد حمیدی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه اضطراری سازماندهی انرژی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات سازماندهی بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه به علت برودت هوا محدودیت‌هایی برای مصرف گاز صنایع استان اعمال شده است، ابراز داشت: این اقدام با هدف جلوگیری از قطع گاز بخش خانگی صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه با سازماندهی انجام شده گاز هیچ مشترک خانگی طی این روزهای سرد در استان قطع نشد، افزود: با این تفاسیر از مردم استان سمنان درخواست داریم در مصرف انرژی سازماندهی و صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه از هفته آینده با افزایش دما به صورت تدریجی مواجه خواهیم بود، ابراز داشت: این محدودیت مصرف گاز برای صنایع استان سمنان از روز شنبه برداشته خواهد شد.

حمیدی ضمن بیان اینکه پیش‌بینی آب و هوا پیش بینی بارش را در منطق کوهستانی و سردسیر استان سمنان داشته است، تصریح کرد: ستاد سازماندهی بحران برای این بارش‌ها در آمادگی کامل قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه راهداری برای تأمین امنیت راه‌های کوهستانی به ویژه مناطق شرقی استان سمنان تلاش خود را می‌کند، از مردم نیز انتظار می‌رود تا مساعد شدن شرایط جوی از حضور در نواحی ارتفاعات و بزرگراه‌های کوهستانی و برف گیر خودداری کنند.


در جلسه کارگروه اضطراری سازماندهی انرژی استان سمنان، محمد حمیدی اعلام کرد که مصرف گاز صنایع استان به دلیل برودت هوا محدود شده است. اما سازماندهی صحیح باعث جلوگیری از قطع گاز بخش خانگی شده و هیچ مشترکی قطعی نداشته است. با تدریج افزایش دما، محدودیت مصرف گاز برای صنایع از روز شنبه برداشته خواهد شد. همچنین، ستاد سازماندهی بحران آماده بارش‌های پیش بینی شده در کوهستانی و سردسیر استان قرار دارد. به همین دلیل، از مردم خواسته شده است تا از حضور در مناطق کوهستانی و برف‌گیر خودداری کنند تا امنیت راه‌های این مناطق حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *