میانگین نرخ بیکاری در لرستان به میانگین کشوری می‌رسد

متوسط نرخ بیکاری لرستان به میانگین کشوری می‌رسد


امروز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از کشت و تولیدی صبا، اعلام کرد که متوسط بیکاری در استان لرستان به میانگین کشوری می‌رسد. او تأکید کرد که لرستان دارای فرصت‌های خوبی برای تامین مالی است و نیاز به توسعه و گسترش صنایع بزرگ دارد. وی همچنین از پرداخت تسهیلات به شرکت کشت و تولیدی صبا الیگودرز خبر داد و در خصوص وضعیت استان‌های زاگرس نشین اعلام کرد که یک کارگروه برای رصد نیازمندی‌ها و رفع مشکل بیکاری این استان‌ها فعالیت می‌کند و در حال اتخاذ تصمیمات است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، صولت مرتضوی امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از کشت و تولیدی صبا، اظهار داشت: متوسط بیکاری لرستان به میانگین کشوری می‌رسد.

وی با بیان اینکه لرستان موقعیت‌های خوبی برای تامین مالی دارد، عنوان کرد: در این راستا تلاش می‌کنیم متوسط نرخ بیکاری در این استان به میانگین کشوری برسد.

مرتضوی با تأکید بر اینکه مشاغل خانگی، خرد و کوچک، صنایع‌دستی و بزرگ باید در لرستان تقویت شود، گفت: توسعه و گسترش صنایع بزرگ نیاز به حمایت حکومت دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از مسافرت به لرستان را بررسی و رصد حوزه اشتغال و نظارت میدانی بر عملکرد دستگاه‌های مرتبط وزارت کار عنوان کرد و گفت: تعداد قابل‌توجهی واحدهای با ظرفیت مناسب در لرستان شامل سیمان، دارو و لاستیک‌سازی وجود دارد که باید توسعه یابند.

مرتضوی از پرداخت تسهیلات به شرکت کشت و تولیدی صبا الیگودرز خبر داد و گفت: مقرر شده است که پرونده این واحد از محل تبصره ۸ با عاملیت بانک رفاه بررسی و نسبت به پرداخت رقم پیشنهادی اقدام شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت استان‌های زاگرس نشین گفت: یک کارگروه به‌منظور رصد نیازمندی‌ها و رفع مشکل بیکاری این استان‌ها فعالیت می‌کند که تصمیماتی در این کارگروه در حال اتخاذ است.


متوسط بیکاری لرستان به میانگین کشوری می‌رسد
لرستان موقعیت‌های خوبی برای تامین مالی دارد
مشاغل خانگی، خرد و کوچک، صنایع‌دستی و بزرگ باید در لرستان تقویت شود
توسعه و گسترش صنایع بزرگ نیاز به حمایت حکومت دارد
تعداد قابل‌توجهی واحدهای با ظرفیت مناسب در لرستان شامل سیمان، دارو و لاستیک‌سازی وجود دارد که باید توسعه یابند
پرداخت تسهیلات به شرکت کشت و تولیدی صبا الیگودرز
آخرین وضعیت استان‌های زاگرس نشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *