ضرورت آماده‌باش کامل دستگاه‌های خدمات رسان در برابر بحران‌های احتمالی

لزوم آماده باش کامل دستگاه های خدمات رسان در مقابل بحران احتمالی


در جلسه ستاد بحران شهرستان فومن، فرامرز مرجانی به لزوم آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان در برابر بحران‌های احتمالی اشاره کرده است. او بر اینکه نیاز است دستگاه‌های اجرایی اشرافیت کامل جهت جلوگیری از حریق احتمالی را داشته باشند تا بحران سازماندهی صحیح شود و برای برون رفت باید از تجربیات و چالش‌های گذشته بهره گرفت. همچنین، برنامه‌ریزی و انجام کارها قبل از بروز بحران می‌تواند شدت بحران را کاهش دهد. مرجانی تاکید کرده است که آمادگی در مقابل بحران‌ها و حوادث باعث موفقیت، توسعه و پیشرفت در کشور می‌شود. در پایان، او برای تمهیدات لازم در فصل زمستان تأکید کرده و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم را پیشنهاد کرده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، فرامرز مرجانی عصر شنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان فومن با اشاره بر لزوم آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان در مقابل بحران احتمالی و اظهار کرد: با توجه به وزش باد شدید و افزایش دما امکان تشدید حریق در برخی جنگل‌ها و مراتع وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است دستگاه‌های اجرایی اشرافیت کامل جهت جلوگیری از حریق احتمالی را داشته باشند، افزود: بخش اول بحران سازماندهی صحیح آن بوده لذا برای برون رفت باید از تجربیات و چالش‌های گذشته بهره گرفت.

سرپرست فرمانداری فومن ادامه داد: بخشی از کارها و برنامه ریزی ها را قبل از اینکه بحرانی اتفاق افتد می‌توان انجام داد و از این طریق شدت بحران را کاهش داد.

وی با بیان اینکه مردم به امید ما هستند و این اعتماد وظیفه مدیران را در مواقع بحران زیاد می‌کند، اضافه کرد: موفقیت، توسعه و پیشرفت در کشور با آمادگی در مقابل با بحران‌ها و حوادث رقم می‌خورد.

مرجانی با اشاره به آغاز فصل زمستان دستگاه‌ها تمهیدات لازم را فراهم کنند، گفت: دستگاه‌ها برای اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات خود از ظرفیت فضای مجازی در راستای آگاه سازی مردم استفاده کنند.


در نهایت، فرامرز مرجانی در جلسه ستاد بحران شهرستان فومن، بر لزوم آماده سازی دستگاه های خدمات رسان در مقابل بحران احتمالی تاکید کرد. وی اظهار کرد که با توجه به وزش باد شدید و افزایش دما، احتمال تشدید حریق در برخی جنگل‌ها و مراتع وجود دارد. به همین دلیل، نیاز است دستگاه‌های اجرایی اشرافیت کامل داشته باشند و تجربیات گذشته را در نظر بگیرند. همچنین، قبل از وقوع بحران می‌توان کارها و برنامه‌ها را ریزی کرد تا شدت بحران کاهش یابد. مرجانی با بیان اینکه اعتماد مردم وجود دارد، اضافه کرد که آمادگی در برابر بحران‌ها و حوادث، کشور را به توسعه و پیشرفت می‌رساند. در آخر، او تمهیدات لازم در فصل زمستان و استفاده از فضای مجازی را برای اطلاع رسانی به مردم توصیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *