لباس و گردنبند «پروین» به نگارخانه هنر هفتم اهدا می‌شود.

لباس و گردنبند «پروین» به موزه سینما اهدا می‌شود


در مراسمی که به مناسبت تولد پروین اعتصامی، شاعر معروف ایرانی، برگزار می‌شود، لباس و گردنبند او به نگارخانه هنر هفتم اهدا خواهد شد. اثر سینمایی «پروین» که با بازی مارال بنی‌آدم در نقش اصلی ساخته شده است، روایت خیالی زندگی پروین اعتصامی را روایت می‌کند. با حضور بازیگران و تهیه‌کنندگان این اثر سینمایی، این مراسم در سالن فردوس نگارخانه هنر هفتم برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی نگارخانه هنر هفتم، همزمان با زادروز پروین اعتصامی لباس و گردنبند این شاعر نامدار ایرانی در اثر سینمایی «پروین» به نگارخانه هنر هفتم اهدا می‌شود.

در این مراسم که روز جمعه ۲۵ اسفند ساعت ۱۷ در سالن فردوس نگارخانه هنر هفتم برگزار می‌شود، مارال بنی‌آدم بازیگر نقش پروین اعتصامی که در جشنواره اثر سینمایی فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد به همراه محمدرضا ورزی کارگردان اثر سینمایی، محمدرضا شریفی‌نیا تهیه‌کننده اثر سینمایی و همچنین سایر بازیگران و عوامل اثر سینمایی نیز حضور خواهند داشت.

اثر سینمایی «پروین» درباره زندگی پروین اعتصامی شاعر نامدار معاصر است که زندگی وی از دوران جوانی تا لحظه درگذشت، سرشار از اتفاقات است.

مارال بنی‌آدم، آزیتا حاجیان، محمدرضا شریفی‌نیا، حسین پاکدل، محمدعلی نجفی، امیرحسین صدیق، رامین ناصرنصیر، رضا فیاضی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف صیادی، حسام نواب‌صفوی، ملیکا شریفی‌نیا و … در این اثر سینمایی نقش آفرینی کرده‌اند.


مراسم اهدای لباس و گردنبند پروین اعتصامی به نگارخانه هنر هفتم برگزار می‌شود. در این مراسم حضور بازیگران و تهیه کنندگان اثر سینمایی پروین قرار دارد و اثر سینمایی درباره زندگی این شاعر معاصر معروف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *