قیمت طلای جهانی ثابت باقی‌ماند.

قیمت طلای جهانی ثابت ماند


در ابتدای صبح امروز در بازار آسیایی، قیمت طلا در حالی که دلار ثابت مانده بود، تلاش کرد برای رشد خود. قیمت هر اونس طلا تغییر چندانی نداشت و به ۲۱۵۶ دلار و ۶۹ سنت رسید. نشست‌های روابط حکومتی‌گذاری مهم نهاد مالی از جمله فدرال‌رزرو ایالات‌متحده در این هفته آغاز شد و احتمال حفظ نرخ بهره بین ۵.۲۵ تا ۵.۵ درصد وجود داشت. در هفته گذشته، قیمت‌های مصرف‌کننده و تولیدکننده در ایالات‌متحده به شدت افزایش یافته بود.

طلا در ساعات اولیه آسیا امروز دوشنبه (۱۸ مارس) در حالی که دلار آمریکا ثابت مانده بود و سرمایه‌گذاران برای یک سری نشست‌های روابط حکومتی‌گذاری مهم نهاد مالی از جمله فدرال‌رزرو ایالات‌متحده در این هفته آماده شده بودند، برای رشد خود تلاش کرد.

بهای هر اونس طلا تغییر چندانی نداشت و به ۲۱۵۶ دلار و ۶۹ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۱۵۹ دلار و ۹۰ سنت رسید.

کمیته بازار آزاد فدرال قرار است نشست دو روزه خود را در مورد نرخ بهره از روز سه‌شنبه آغاز کند. روز چهارشنبه تصمیم خود را در مورد نرخ اعلام خواهد کرد و پس از آن بیانیه‌ای منتشر خواهد شد. فدرال رزرو مطمئناً نرخ‌ها را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵ درصد حفظ می‌کند اما این احتمال وجود دارد که چسبندگی تورم در سطح مصرف‌کننده و تولیدکننده، نشان‌دهنده چشم‌انداز طولانی‌تر روابط حکومتی‌ها باشد. نرخ‌های بهره بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

هفته گذشته، اطلاعات نشان داد که قیمت‌های مصرف‌کننده ایالات‌متحده در ماه فوریه به شدت افزایش یافت و قیمت‌های تولیدکننده در بحبوحه افزایش قیمت تمام‌شده کالاهایی مانند بنزین و موادغذایی بیش از حد انتظار افزایش یافت.


قیمت طلا در آسیا در حال رشد بود و قیمت طلا در آمریکا کاهش یافت.فدرال رزرو ممکن است نرخ بهره را حفظ کند ولی چسبندگی تورم ممکن است تا روابط حکومتی‌های طولانی‌تری را نشان دهد.قیمت‌های مصرف‌کننده و تولیدکننده در ایالات‌متحده افزایش یافته بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *