کشف قوچ سنگی تاریخی در گلپایگان از دوران پیش از مطالعات تاریخی

قوچ سنگی متعلق به دوران پیش از تاریخ در گلپایگان کشف شد


در گفت وگویی با خبرنگار دیجیاتور، مصطفی قانونی اعلام کرده است که یک اثر تاریخی جدید در شهرستان گلپایگان کشف شده است. این کشف در یکی از مناطق غربی شهرستان اتفاق افتاده است و در آن قوچ سنگی پیدا شده است. آن به ابعاد تقریبی ۲۰ * ۱۰ سانتی متر است و متعلق به دوران پیش از مطالعات تاریخی است. این شیء تاریخی پس از کشف به واحد نگارخانه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل داده شده است.

مصطفی قانونی در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور با اشاره به کشف اثر تاریخی جدید در شهرستان گلپایگان اظهار کرد: این کشف در یکی از مناطق غربی شهرستان گلپایگان کشف شده است.

وی با بیان اینکه در این کشفیات قوچ سنگی پیدا شده است، ابراز کرد: این شیء تاریخی به ابعاد تقریبی ۲۰ *۱۰ سانتی متر است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، مسافرت و توریسم و صنایع دستی گلپایگان با بیان اینکه این قوچ سنگی متعلق به دوران پیش از مطالعات تاریخی است، گفت: این شیء تاریخی برای حفظ و نگهداری به واحد نگارخانه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل داده شد.


کشف تاریخی جدید در شهرستان گلپایگان یک قوچ سنگی است. این شیء تاریخی ابعاد تقریبی ۲۰ *۱۰ سانتی متر دارد. قوچ سنگی متعلق به دوران پیش از مطالعات تاریخی است و برای حفظ و نگهداری به واحد نگارخانه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *