برنامه ویژه نوروزی شبکه ورزش با نام “قهرمان ایران” انتخاب شد.

«قهرمان ایران» ویژه‌برنامه نوروزی شبکه ورزش شد


مسابقه تلویزیونی “قهرمان ایران” به تهیه‌کنندگی پویا خسروی، با هدف معرفی برگزیدگان ورزشی سال در بخش‌های مختلف، از شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ در شبکه ورزش پخش می‌شود. این برنامه ویژه نوروزی، با اجرای پیمان یوسفی نیز هر روز ساعت ۱۶ پخش خواهد شد. مخاطبان می‌توانند در رای‌گیری این مسابقه شرکت کرده و برگزیدگان هر بخش از طریق رای‌گیری مردمی، در مراسم اختتامیه معرفی شوند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی برنامه، مسابقه تلویزیونی «قهرمان ایران» به تهیه‌کنندگی پویا خسروی با هدف معرفی برگزیدگان ورزشی سال در بخش‌های مختلف، از شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه ورزش رفته و ویژه‌برنامه نوروزی آن نیز از چهارشنبه ۱ فروردین هر روز ساعت ۱۶ با اجرای پیمان یوسفی روی آنتن این شبکه می‌رود.

«قهرمان ایران» که برای سومین سال در ایام نوروز پخش می‌شود؛ در عنوان‌های «آقای ورزشی ایران»، «بانوی ورزش ایران»، «قهرمان فردا»، «برترین سرمربی»، «برترین تیم ملی»، «برترین صحنه ورزشی»، «برترین گل سال»، «برترین‌های پارالمپیک» نامزدهای مختلف را معرفی کرده و با رای‌گیری مردمی، برگزیدگان هر بخش در مراسم اختتامیه که اواخر فروردین‌ برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

مخاطبان برای شرکت در رای‌گیری می‌توانند در پیام‌رسان روبیکا و سایت تلوبیون رای خود را ثبت‌کنند و یا با ارسال کد نامزد مورد نظر خود در سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳ در این نظرسنجی شرکت کنند.


مسابقه تلویزیونی «قهرمان ایران» در ایام نوروز پخش می‌شود و برگزیدگان ورزشی سال معرفی می‌شوند. رای‌گیری مردمی برگزیدگان هر برنامه را مشخص می‌کند. به‌منظور شرکت در رأی‌گیری، مخاطبان می‌توانند رای خود را از طریق روبیکا، سایت تلوبیون یا ارسال کد نامزد مورد نظر به سامانه پیام‌کو ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *