منشن نمود که در حال حاضر اثر سینمایی «خاطرات موتورسیکلت» به تهیه کنندگی سرکار خانم/آقای رییس سازمان سینمایی در حال ساخت و ساز می‌باشد.

قدردانی از رییس سازمان سینمایی/ «خاطرات موتورسیکلت» تولید می‌شود


در این پاراگراف، قدردانی و تقدیر از زحمات موثر محمد خزاعی در امر راه‌اندازی هنر هفتم اطلس بم و بازگشایی اولین سینمای شهرستان بم پس از ۲۰ سال فقدان هنر هفتم در این منطقه آمده است. در این نامه سپاس و قدردانی، مسئولان شهرستان بم و نماینده مردم کرمان از خدمات بی‌شایبه و موفق محمد خزاعی تقدیر کرده و موفقیت و بهروزی او را از درگاه ایزدمنان آرزو می‌کنند. همچنین در انتهای پاراگراف، اعلام شده است که محمدعلی کیانی، بازیگر و تهیه‌کننده هنر هفتم، در تجربه کارگردانی خود مستند داستانی «خاطرات موتورسیکلت» را جلوی دوربین خواهد برد که براساس طرحی از او به قلم شهرزاد امیر شاه‌کرمی نوشته شده است.

به گزارش دیجیاتور، نماینده مردم شرق استان کرمان در پارلمان، فرماندار شهرستان بم، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر جهانی بم با اهدای لوحی با اشاره به اقدامات زیربنایی انجام گرفته در زمینه سینماهای شهرستان بم و راه‌اندازی «هنر هفتم اطلس بم» پس از ۲۰ سال فقدان هنر هفتم در این شهرستان توسط سازمان سینمایی از زحمات موثر محمد خزاعی تقدیر کردند.

متن این نامه سپاس و قدردانی به این شرح است:

«جناب آقای دکتر محمد خزاعی

معاون محترم وزیر و ریاست محترم سازمان سینمایی کشور

سلام علیکم

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گران‌بها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی نظام، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسوولیت در راستای جلب رضایت نظام و خدمت صادقانه و موثر نهایت و اعتلای سطح میراث و آثار خلاقانه استفاده را ببرند. قطعاً کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند و عنایت جنابعالی به شهر و شهروندان میراث دوست و هنرمند بم هرگز از اذهان در همه ادوار فراموش نخواهد شد. بدین وسیله لازم می‌دانیم از زحمات بی‌شایبه و موثری که در امر راه اندازی هنر هفتم اطلس بم داشته‌اید تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روز افزون‌تان را از درگاه ایزدمنان مسالت می‌نماییم.»

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس، محمد برزنگ فرماندار شهرستان بم، علیرضا علم اعداد شهردار شهر جهانی بم و علی جزینی‌زاده رییس شورای اسلامی شهر جهانی بم از جمله امضاکنندگان این لوح سپاس هستند.

نخستین سینمای شهرستان بم پس از ۲۰ سال انتظار از لرزه‌نگاری بم و در آستانه چهل و پنجمین دهه فجر تحول سیاسی، با حضور رییس سازمان سینمایی کشور اوایل بهمن ماه جاری افتتاح شد.

تهیه‌کننده «برچسب» به سراغ «خاطرات موتورسیکلت» رفت

محمدعلی کیانی بازیگر و تهیه‌کننده هنر هفتم در اولین تجربه کارگردانی خود مستند داستانی «خاطرات موتورسیکلت» را جلوی دوربین خواهد برد.

فیلمنامه این اثر براساس طرحی از محمدعلی کیانی به قلم شهرزاد امیر شاه‌کرمی نوشته شده است.

کیانی پیش از این در مقام بازیگر، مجری طرح، مدیر ساخت و ساز و تهیه‌کننده در اثر سینمایی‌های سینمایی چون «آپاندیس»، «برچسب» و «آزادی مشروط» در هنر هفتم فعالیت داشته است.

او در اولین تجربه کارگردانی‌اش «خاطرات موتورسیکلت» را با موضوعی اجتماعی در ارتباط با دغدغه‌های نسل جوان جلوی دوربین خواهد برد.


نتیجه گیری این متن این است که فرماندار شهرستان بم و رییس شورای اسلامی شهر جهانی بم با اهدای لوحی از زحمات موثر محمد خزاعی در راه‌اندازی هنر هفتم اطلس بم تقدیر کردند. نامه سپاس و قدردانی نیز از زحمات بی‌شایبه و موثر محمد خزاعی در امر راه‌اندازی هنر هفتم اطلس بم به شرحی خاص صادقانه است. افتتاح نخستین سینمای شهرستان بم پس از ۲۰ سال انتظار، با حضور رییس سازمان سینمایی کشور در اوایل بهمن ماه جاری انجام شد. همچنین، محمدعلی کیانی بازیگر و تهیه‌کننده هنر هفتم در اولین تجربه کارگردانی‌اش، مستند داستانی «خاطرات موتورسیکلت» را جلوی دوربین خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *