نمایش اثر سینمایی کوتاه “نیمه شب”

فیلم کوتاه «نیمه شب» به نمایش درآمد


اثر سینمایی کوتاه «نیمه شب» ساخته‌ی سید محمد قاسمیان با حضور عوامل اثر سینمایی و هنرمندان در یک مراسم در پردیس سینمایی مگامال تهران به نمایش درآمد. این اثر سینمایی در ژانر روانشناختی و رازآلود ساخت و ساز شده و از بازیگرانی همچون علیرضا عبدالکریمی و وندا جعفری استفاده شده است. این اثر سینمایی قرار است در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی حضور پیدا کند و دیگر عواملی که در تهیه و ساخت و ساز آن نقش داشتند نیز معرفی شده‌اند. در پایان مراسم اکران، پوستر این اثر سینمایی نیز به نمایش گذاشته شد.

به گزارش دیجیاتور، اثر سینمایی کوتاه «نیمه شب» ساخته سید محمد قاسمیان، با برگزاری یک مراسم در پردیس سینمایی مگامال تهران به نمایش درآمد.

مراسم اکران این اثر سینمایی که در ژانر روانشناختی و راز آلود و به تهیه‌کنندگی سیدمحمد قاسمیان و نویسندگی پوریا برنجیان ساخت و ساز شده است، با حضور عوامل اثر سینمایی، جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد.

علیرضا عبدالکریمی و وندا جعفری که پیش‌تر سابقه بازی در اثر سینمایی‌ سینمایی «موقعیت مهدی» و سریال «زیرخاکی» را در کارنامه دارند از بازیگران این اثر سینمایی کوتاه هستند. «نیمه شب» قرار است در جشنواره‌های داخل ایران و همچنین جشنواره‌های بین‌المللی حضور پیدا کند.

دیگر عوامل این اثر سینمایی عبارتند از سرمایه‌گذار: علی برجیسیان، دستیار کارگردان: پوریا برنجیان، مدیر ساخت و ساز: پویا بوستانی، مدیر گروه اثر سینمایی‌برداری و نورپردازی: علی رنجبر، صدابردار: علیرضا گودرزی، صداپیشه: هانیه کرمی، تدوینگر: مسلم افشاری، مشاور تهیه‌کننده: مسلم افشاری، دستیاران تهیه‌کننده: علیرضا هاشم‌زاده و سمانه حدادپور، طراحان گریم: علی مومنی و فائزه ترکاشوند، مشاورین علوم درمانی: دکتر فاطمه قاسمیان، دیبا تیموری و فهیمه راعی، مترجم: محمد نجفی‌خواه، ارتباطات سازمانی: محمد نوروزی، گرافیک: مصطفی ناطقی، معصومه صفائی‌نیا، عکاسان: کیمیا ذکریا، مهدیه طوسی و ماهان خوشنو.

همچنین در پایان مراسم اکران، از پوستر اثر سینمایی کوتاه «نیمه شب» رونمایی شد.


اثر سینمایی کوتاه «نیمه شب»، ساخته سید محمد قاسمیان، در پردیس سینمایی مگامال تهران به نمایش درآمد. این اثر سینمایی در ژانر روانشناختی و رازآلود ساخت و ساز شده و با حضور عوامل اثر سینمایی و هنرمندان در مراسم اکران به نمایش درآمد. این اثر سینمایی قرار است در جشنواره‌های داخل ایران و بین‌المللی شرکت کند.ده عوامل اثر سینمایی از جمله بازیگران آن علیرضا عبدالکریمی و وندا جعفری هستند. در پایان مراسم اکران، پوستر اثر سینمایی نیز رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *