کنترل فضای مجازی در کشورهای پیشرفته

فضای مجازی در کشورهای پیشرفته کنترل شده است


در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان، سید حمزه محقق زاده برای بحث در مورد مشکلات طلاق حضور داشت. وی اظهار کرد که طلاق در جامعه به نرمال و رایج شدن پیوسته است و ۹۰ درصد مشکلات طلاق مربوط به دستگاه‌های بالا دستی است. او همچنین تاکید کرد که فضای مجازی یک آسیب شمرده است و به برنامه‌ریزی و کنترل بیشتری نیاز دارد. محقق زاده بیان کرد که کشورهای پیشرفته فضای مجازی را کنترل کرده و دسته بندی و میزان استفاده آن را تعیین کرده‌اند. در پایان، فرماندار کهگیلویه برای پیشگیری از وقوع طلاق پیشنهاد راه‌اندازی مراکز مشاوره و استفاده از ظرفیت بزرگان خانواده‌ها را داشت. محقق زاده همچنین تاکید کرد که به‌درستی برخی وظایف و دستگاه‌ها در قبال جوانان اجرا شود، مشکلات اجتماعی مانند طلاق کاهش خواهند یافت.

به گزارش دیجیاتور: سید حمزه محقق زاده در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با موضوع طلاق افزود: طلاق موضوع مهمی است و طلاق در سطح جامعه عادی و معمول شده است.

وی ابراز داشت: ۹۰ درصد مشکلات طلاق مربوط به دستگاه‌های بالا دستی است.

محقق زاده با اشاره به اینکه فضای مجازی امروزه به عنوان یک آسیب شمرده می‌شود، آن را یک فرصت دانست و تصریح کرد: مسؤلین باید برنامه ریزی و کنترل بیشتری بر آن داشته باشند.

وی ادامه داد: همین فضای مجازی در کشورهای پیشرفته کنترل شده و دارای دسته بندی و میزان استفاده است.

فرماندار کهگیلویه همچنین در خصوص پیشگیری و کاهش آمار طلاق خواستار راه اندازی مراکز مشاوره در سطح شهرستان و استفاده از ظرفیت بزرگان و معتمدین خانواده‌ها برای پیشگیری از وقوع طلاق شد.

محقق زاده یادآور شد: اگر مسؤولین و دستگاه‌ها وظایف خود را بدرستی در قبال جوانان انجام دهند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق کاهش پیدا خواهند کرد.


مشکلات طلاق در جامعه عادی و معمول شده است
90 درصد مشکلات طلاق مربوط به دستگاه‌های بالا دستی است
فضای مجازی به عنوان یک آسیب شمرده می‌شود
مسؤلین باید برنامه ریزی و کنترل بیشتری بر فضای مجازی داشته باشند
فضای مجازی در کشورهای پیشرفته کنترل شده و دارای دسته بندی و میزان استفاده است
پیشگیری و کاهش آمار طلاق نیازمند راه اندازی مراکز مشاوره در سطح شهرستان و استفاده از ظرفیت بزرگان و معتمدین خانواده‌ها می باشد
بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق با وظایف صحیح مسؤولین و دستگاه‌ها در قبال جوانان کاهش پیدا خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *