شروع فصل جدید “صداتو” در اولین روز سال

فصل جدید «صداتو» در نخستین روز سال


فصل جدید مسابقه معمایی- موسیقایی «صداتو» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده و اجرای محسن کیایی، شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله در ایام نوروز پخش می‌شود. قسمت اول این فصل در اول فروردین منتشر شده و قسمت‌های بعدی هر هفته چهارشنبه روی بستر نرم‌افزاری فیلیمو قرار می‌گیرد. با تمرکز بر تنوع هنر صوتی ایرانی و شرقی، «صداتو» با طراحی و رنگ و لهجه‌ای تازه، تولیدات مشابه را متفاوت کرده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بستر نرم‌افزاری، فصل جدید مسابقه معمایی- موسیقایی «صداتو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده، در ایام نوروز پخش می‌شود.

در فصل جدید «صداتو» همچنان محسن کیایی اجرای برنامه را به عهده دارد و شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله گروه کمک‌کنندگان مسابقه را تشکیل می‌دهند.

قسمت اول فصل جدید «صداتو» اول فروردین منتشر می‌شود و قسمت های بعدی هر هفته چهارشنبه روی بستر نرم‌افزاری فیلیمو قرار خواهد گرفت. قالب معمایی- موزیکال، این برنامه را نسبت به دیگر تولیدات مشابه در این حوزه متفاوت کرده است.

تمرکز برنامه بر تنوع هنر صوتی ایرانی و شرقی باعث شده تا در «صداتو» با طراحی و رنگ و لهجه‌ای تازه مواجه شویم.


مسابقه معمایی- موسیقایی «صداتو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده، در ایام نوروز پخش می‌شود. در فصل جدید این برنامه، محسن کیایی اجرای برنامه را بر عهده دارد و شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله گروه کمک‌کنندگان مسابقه هستند. قسمت اول این فصل در اول فروردین منتشر می‌شود و قسمت های بعدی هر هفته چهارشنبه روی بستر نرم‌افزاری فیلیمو قرار خواهد گرفت. تمرکز برنامه بر تنوع هنر صوتی ایرانی و شرقی باعث شده تا در “صداتو” با طراحی و رنگ و لهجه‌ای تازه مواجه شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *