فرود اضطراری هواپیمای تهران-شیراز در اصفهان

فرود اضطراری هواپیمای تهران - شیراز در اصفهان


در گفت‌وگویی با خبرنگار دیجیاتور، محمد حسین عمادی به فرود اضطراری هواپیمای کاسپین در فرودگاه اصفهان اشاره کرد. هواپیما در مسیر تهران – شیراز در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز به زمین نشست و به دلیل اعلام نقص در موتور، پس از هماهنگی‌های لازم سالم به زمین نشست. در حال حاضر، خدمات پشتیبانی به مسافران تا تعیین تکلیف پرواز ارائه می‌شود.

محمد حسین عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور با اشاره به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان اظهار کرد: هواپیمای کاسپین ام دی ۸۲ مسیر تهران – شیراز ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز سالم در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

وی افزود: هواپیما با اعلام نقص در موتور و پس از هماهنگی‌های لازم در فرودگاه اصفهان سالم به زمین نشست.

مدیر ارتباطات سازمانی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: در حال حاضر خدمات پشتیبانی تا تعیین تکلیف پرواز به مسافران ارائه می‌شود.


هواپیمای کاسپین ام دی ۸۲ مسیر تهران – شیراز ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز سالم در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست. هواپیما با اعلام نقص در موتور و پس از هماهنگی‌های لازم در فرودگاه اصفهان سالم به زمین نشست. مدیر ارتباطات سازمانی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت در حال حاضر خدمات پشتیبانی تا تعیین تکلیف پرواز به مسافران ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *