فال روز یکشنبه 13 اسفند 1402

در فال روزانه متولدین اسفند، پیش بینی شده است که امروز یکی از نزدیکان شما بتواند با بیرحمی تمام شکوفه‌های امید شما را هدف قرار دهد و سعی کند آنها را بخشکاند. اما ناموفق بودن شما در این مسیر به نظر نمی‌رسد، زیرا همه چیز به خودتان و نگاهتان بستگی دارد. با امید و انرژی مثبت، می‌توانید به سریع‌ترین شکل ممکن خودتان را به هدفتان برسانید. باید از تحت تأثیر حرف‌های منفی دیگران نباشید، به خاطر اشتباهات گذشته خودتان را سرزنش نکنید و از توانایی‌های خودتان دست کم نگیرید. باید در حال دنبال کردن رویاهایتان باشید و از پشتیبانی انرژی مثبت تغذیه کنید.

خورشید در موقعیت حوت (Pisces)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شمامدیر بودن
سیاره شمامریخ
سنگ ماه تولدالماس
رنگ مورد علاقهقرمز مایل به زرد
نقاط قوتباهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
در شرایطی که بین دوراهی منطق و احساس قرار دارید سعی کنید صرفا درگیر احساسات نشوید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و از آن در آینده پشیمان نشوید. در روزهای اخیر فرد مورد علاقه‌تان را پیدا کرده‌اید اما هنوز نتوانسته‌اید حرف دلتان را به او بزنید. نترسید و احساساتتان را بیان کنید. شاید او هم مدتهاست منتظر حرکتی از جانب شماست.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شمابا اراده و مصمم
سیاره شمازمین
سنگ ماه تولدزمرد
رنگ مورد علاقهصورتی جیغ
نقاط قوتسخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
تغییر بزرگی در زندگی شما در حال انجام است و شما برای آینده بسیار هیجان زده هستید. دوست دارید پله‌های ترقی را به سرعت طی کنید تا دیدتان نسبت به اطراف وسیع تر شود. معتقدید هر جایی از وضعیت کنونی بهتر است. با اعتماد به نفس جلو بروید و دلهره نداشته باشید، چراکه آینده‌ای روشن در انتظارتان است. در مورد مسائل عاطفی دچار تردید شده‌اید. فردی را دوست دارید که از شما دوری می‌کند. بهتر است به او زمان دهید تا بار دیگر به سمت شما برگردد.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شمامخابرات بالا
سیاره شماعطارد
سنگ ماه تولدعقیق
رنگ مورد علاقهزرد
نقاط قوتشوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
درباره موضع مهمی باید تصمیم گیری کنید که این به معنای یافتن نقطه عطفی در زندگی است. همیشه سخت‌ترین قسمت تصمیم گیری کنار گذاشتن روش‌ها و نظرات قبلی مان است و دستیابی به ایده و راه حل‌های جدید برای رویارویی با مشکلات و چالش‌های زندگی خواهد بود. شما می‌توانید با عزم و اراده خود در موارد مهم زندکی‌تان تصمیم‌گیری کنید و آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شمااحساسی
سیاره شماماه
سنگ ماه تولدمروارید
رنگ مورد علاقهنقره ای
نقاط قوتخود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز از آن روزهایی است که هر چه تلاش می‌کنید به نتیجه‌ای نمی‌رسید. البته حرف‌های دیگران نیز در این نتیجه نگرفتن بی تاثیر نیست. بهتر است رک و بدون تعارف با دیگران تعامل داشته باشید چرا که سوء برداشت‌های متفاوت از صحبت‌های آنان شما را سردرگم کرده است. برنامه ریزی برای فعالیت‌های بلند مدت خود را به فردا موکول کنید.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شماخلاق بودن
سیاره شماخورشید
سنگ ماه تولدیاقوت
رنگ مورد علاقهطلایی
نقاط قوتشجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
شما با بی صبری در انتظار فرا رسیدن زمانی بوده‌اید که ابرها کناربروند و آسمان آبی دوباره پدیدار شود. حالا با شرایط کیهانی به وجود آمده امکان حرکت به سوی جلو برای‌تان فراهم شده است و می‌توانید افکارتان را بدون هیچ گونه محدودیتی به زبان بیاورید. با این حال باید در نظر داشته باشید که پایتان را بیش از حد از گلیمتان درازتر نکنید؛ اگر ندانید چقدر حرف زده و چه وقت سکوت کنید مخاطبانتان را خسته و بی توجه خواهید کرد. این نکته را به یاد داشته باشید که نباید افرادی که شما را حمایت می‌کنند آزرده خاطر کرده و پل های پشت سرتان را خراب کنید. تا جای ممکن سعی کنید که حرف‌هایتان را با خونسردی تمام و بدون دعوا راه انداختن بیان کنید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شماریزبین
سیاره شماعطارد
سنگ ماه تولدزبرجد
رنگ مورد علاقهآبی دریایی
نقاط قوتدقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز آنقدر کار برای انجام دادن دارید که اگر بخواهید می‌توانید تمام روز را به کار کردن سپری کنید و حتی احساس نکنید که امروز یک روز تعطیل است. اما رویاپردازی دست از سرتان بر نمی دارد و فکرتان همچون خرگوشی بازیگوش از این طرف به آن طرف می پرد. در تأثیری که قدرت تخیل روی آینده شما می‌تواند داشته باشد هیچ شکی نیست، اما اثر زمان حال روی آینده تان نیز غیر قابل انکار است، پس نسبت به آنچه باید اکنون انجام دهید احساس مسئولیت داشته باشید. شاید امروز مجبور به گرفتن تصمیم های سختی باشید که باعث نگرانی شما می شوند، اما با نگاهی به آنچه در درونتان می‌گذرد جواب تمام این اما و اگر ها را خواهید یافت.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شماهماهنگ بودن
سیاره شمازهره
سنگ ماه تولدعقیق
رنگ مورد علاقهصورتی کم رنگ
نقاط قوتروابط حکومتی مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
 به زودی شرایط به  نفع شما تغییر می‌کند. مدت هاست به فکر ایجاد تغییراتی در زندگی تان هستید اما جرات برداشتن قدم های اول را نداشتید. دوستی سر راه شما قرار می گیرید و انگیزه لازم را به شما می‌دهد. نگران سرمایه گذاری اولیه هم نباشید زیرا با کمک اعضای خانواده تان حل خواهد شد. فقط کافی است تا این کار روی غلطک بیفتد، تمام انرژی و وقت تان را صرف آن کند.  شما آن آدمی چند سال پیش نیستید، پس انتظارات قبل را نیز از خودتان نداشته باشید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شمابا استقامت
سیاره شماپلوتون
سنگ ماه تولدیاقوت زرد
رنگ مورد علاقهسفید
نقاط قوتقدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
ناگهان و از جایی که اصلا انتظارش را هم ندارید تغییراتی به وجود خواهند آمد که آغازگر روندی هستند که آزادی بیان بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. با این حال باید ابتدا راه خود را در میان احساسات پیچیده ای که شما را در بر گرفته اند پیدا کنید، در غیر این صورت ممکن است به جایی برسید که می‌تواند رابطه عاطفی شما را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهد. اگر نیازی که به استقلال احساس می‌کنید خیلی بیش از نیازی است که به نزدیکی به شخصی که دوست دارید حس می‌کنید، بهتر است با ذهنی آگاه برای قوت بخشیدن به رابطه خود تلاش کنید و اجازه ندهید احساسات شدید کنترل رفتارتان را در دست بگیرند.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شمامدبر
سیاره شمامریخ
سنگ ماه تولدالماس
رنگ مورد علاقهقرمز مایل به زرد
نقاط قوتباهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
فرصتی برایتان فراهم می‌شود تا به مسافرت دوری بروید. شاید این یک مسافرت کاری باشد، اما بهتر است شریک زندگی تان را نیز با خود ببرید زیرا می‌تواند کمک حالتان باشد. از نظر فیزیکی احساس خوبی ندارید، اگر کمی به تغذیه تان اهمیت دهید، همه چیز حل خواهد شد. این مسافرت نیز می‌تواند حالتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد. چارچوب هایی برای خودتان ساخته بودید که اخیرا کمی متزلزل شده است. به جای نگرانی، بد نیست یک بار هم خودتان را به دست باد بسپارید و رها شدن را تجربه کنید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شماجاه طلبی
سیاره شمازحل
سنگ ماه تولدلعل
رنگ مورد علاقهخاکستری
نقاط قوتمنظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
شما از فشار زیادی که در محل کارتان به شما وارد می‌شود و ساعات طولانی که باید بیرون از خانه بگذرانید خسته شده‌اید. بهترین راه حل برای ذهایی از این وضعیت به کار گرفتن تکنولوژی روز برای انجام کارهایتان به صورت دورکاری است، که به شما این فرصت را می‌دهد تا بدون تحمل فشار و استرس و از محل زندگیتان کسب درآمد کنید. نشان دادن نگرانیتان در رابطه با یکی از همکارانتان می‌تواند محبوبیت شما را در محل کارتان افزایش دهد. شما می‌توانید سخاوتمندترین فرد دنیا باشید و از این کار لذت ببرید، اما تا زمانی که این رفتار بزگ منشانه صمیمانه و از ته دلتان نباشد به دل هیچ کسی نخواهد نشست.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شماهنجارشکن
سیاره شمااورانوس
سنگ ماه تولدیاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقهآبی
نقاط قوتانسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
در محل کارتان باید تلاش بیشتری از خودتان نشان داده و کاری نکنید که همکارانتان احساس کنند دارید از زیر کار در می‌روید و یا بخواهند بهانه ای برای زیر سوال بردن شما پیدا کنند. بیان کردن احساساتتان به صورت صریح و بدون پرده می‌تواند فشار و تنش موجود در روابطتان را تا حدود زیادی کاهش دهد. شما امروز بسیار همراه با احتیاط رفتار می‌کنید و همین باعث شده است که دیگران احساس کنند دارید مسئله مهمی را از آنها پنهان می‌کنید. شما نباید در حرف‌هایی که می‌خواهید بزنید تغییری ایجاد کنید، تنها چیزی که باید تغییر کند و با احتیاط همراه باشد روش بیان این حرف‌هاست.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شمادلسوز
سیاره شمانپتون
سنگ ماه تولدزمرد کبود
رنگ مورد علاقهبنفش
نقاط قوتآرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز یکی از نزدیکانتان هر چند ناخواسته ولی با بیرحمی تمام شکوفه های امیدی که در وجودتان جوانه زده اند را هدف گرفته و می‌خواهد آنها را بخشکاند. ولی شما مجبور نیستید تحت تأثیر انرژی منفی آنها قرار بگیرید. همه چیز به خود شما و نگاهتان بستگی دارد، با امید و انرژی مثبت به سریع ترین شکل ممکن خودتان را به هدفتان برسانید. به جای این که تحت تأثیر حرف‌های دیگران به خاطر اشتباهات گذشته تان خودتان را سرزنش کرده و توانایی های خود را دست کم بگیرید یادتان باشد کسانی برنده هستند که از دنبال کردن رویاهایشان خسته نمی شوند و هر چند بار هم که زمین بخورند وباره از جایشان بلند شده و راهشان را ادامه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *