فال روز چهارشنبه 9 اسفند 1402

در فال روزانه امروز، خورشید در موقعیت حوت (Pisces) قرار دارد. برای متولدین فروردین، فال روزانه نشان می‌دهد که امروز یک روز مناسب برای شروع یک شراکت است که آینده موفق و مطمئنی خواهد داشت. همچنین، کارهای قانونی و اداری نیز امروز برای شما به خوبی پیش می‌روند و بهترین فرصت برای ثبت نام در دوره آموزشی و تصمیم‌گیری در مورد آن است. اگر مخاطب این فال، متولدین اردیبهشت و خرداد و تیر و مرداد و شهریور و مهر و آبان و آذر و دی و بهمن و اسفند است، توصیه می‌شود امروز با دقت و صبر و احتیاط به تصمیم‌گیری‌های خود بپردازند و تلاش کنند تا از انرژی مثبت و تعادل در زندگی خود بهره ببرند.

خورشید در موقعیت حوت (Pisces)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شمامدیر بودن
سیاره شمامریخ
سنگ ماه تولدالماس
رنگ مورد علاقهقرمز مایل به زرد
نقاط قوتباهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
صحبت های امروز شما با عشق‌تان و یا یکی از عزیزانتان اطلاعات خوبی به شماخواهد داد که اگر به درستی از آن‌ها استفاده کنید تاثیر مثبتی بر زندگی شما و اعضای خانواده می گذارد. امروز یک روز مناسب برای شروع یک شراکت است که آینده موفق و مطمئنی خواهد داشت. کارهای قانونی و اداری نیز امروز برای شما به خوبی پیش می روند. همچنین امروز بهترین فرصت برای ثبت نام در دوره آموزشی است که تصمیمش را داشتید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤗
ویژگی اصلی شمابا اراده و مصمم
سیاره شمازمین
سنگ ماه تولدزمرد
رنگ مورد علاقهصورتی جیغ
نقاط قوتسخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
اگر شما از نظر عاطفی به مشکل برخورد کرده‌اید خودتان به تنهایی باید آن را حل کنید؛ هیچکس شما را به اندازه خودتان نمی‌شناسد، بنابراین چندان به مشورت دوستان خود توجه نکنید. روزهای خوبی پیش رو دارید پس به احساسات خود بها دهید. مشکلات زندگی همواره وجود دارند پس با کوچکترین سختی خود را نبازید. برای تغییر روحیه و رویه خود به میتینگ‌ها و مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی بروید. زودتر هدفی برای خود انتخاب کنید زمان به سرعت می‌گذرد.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شمامخابرات بالا
سیاره شماعطارد
سنگ ماه تولدعقیق
رنگ مورد علاقهزرد
نقاط قوتشوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
با یک دید منطقی با مشکلات مواجه شوید، این منطق می‌تواند رمز موفقیت شما باشد. امروز بهتر است به توصیه‌های دیگران گوش ندهید، و با عقل خود پیش بروید. اگر به مراسمی دعوت شدید که علاقه چندانی به حضور در آن را ندارید، توصیه می‌کنیم افکار منفی را کنار بگذارید، چراکه اتفاقات بسیار خوبی در انتظار شما خواهد بود.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شمااحساسی
سیاره شماماه
سنگ ماه تولدمروارید
رنگ مورد علاقهنقره ای
نقاط قوتخود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز زمان آن است که به چیزی که مدت‌هاست منتظرش بوده‌اید برسید؛ ظاهرا کمی این موضوع به تعویق افتاده است ولی اکنون نوبت شماست. ممکن است در این بین سدی فکری یا واقعی روبروی شما قرار داشته باشد، ولی دیگر زمان تعلل کردن نیست و نباید فرصت را از دست بدهید؛ دست بکار شوید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان بجای بهانه تراشی، تلاش کنید. نتیجه کار شما در گروی زحمتی و تلاشی است که متحمل آن می‌شوید. اگر مایل هستید که در این خصوص با فرد مورد اعتمادتان مشورت کنید سعی کنید که از کلمات به شکل صحیحی استفاده کنید؛ گاهی عدم بیان یه وجه از واقعیت باعث می‌شود که طرف مقابل شما به درستی متوجه اصل موضوع نشده و از این رو او نیز نتواند بخوبی در مورد وضعیت شما قضاوت خوبی داشته باشد.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شماخلاق بودن
سیاره شماخورشید
سنگ ماه تولدیاقوت
رنگ مورد علاقهطلایی
نقاط قوتشجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز نگاهی به اطراف خانه تان بیندازید و ببینید چه قسمت هایی از خانه نیاز به تغییر و تعمیر دارند. اگر قرار است یکی از دوستانتان به زودی از راهی دور به دیدار شما بیاید بهتر است صبر نکنید و همین حالا برای ایجاد این تغییرات دست به کار شوید. نیازی نیست زیاد هزینه کنید، با رنگ زدن دیوارها و قاب پنجره ها، یا تغییر جای وسایل منزلتان حال و هوای تازه‌ای به خانه خود بدهید. امروز ممکن است با یکی از اطرافیانتان به خاطر داشتن اختلاف در نظرات و اهدافتان به مشکل برخورید. بحث کردن بی فایده است، بهتر است سعی کنید نقاط اشتراک را پیدا کنید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شماریزبین
سیاره شماعطارد
سنگ ماه تولدزبرجد
رنگ مورد علاقهآبی دریایی
نقاط قوتدقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز شما بیش از اندازه حساس شده‌اید، اما خوشبختانه احساس درونیتان شما را به درستی هدایت می‌کند. با این حال باید صبر کنید تا بهترین زمان ممکن برای به زبان آوردن این احساسات فرا برسد تا دیگران هم بتوانند حرف‌هایتان را درک کنند. فرصت‌های زیادی در اختیار شما قرار دارند و نباید با دیدن اولین فرصت دست و پایتان را گم کنید. امروز بر خلاف همیشه ترجیح می‌دهید دست به ریسک زده و از راه همیشگی نروید. اگر این تغییر نگرش شما به صورت آگاهانه و از روی حساب و اثر ادبی باشد می‌تواند نتایج مثبتی برایتان به همراه داشته باشد و فرصت‌های تازه‌ای را برایتان به ارمغان بیاورد و جهت تازه‌ای به زندگیتان ببخشد.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شماهماهنگ بودن
سیاره شمازهره
سنگ ماه تولدعقیق
رنگ مورد علاقهصورتی کم رنگ
نقاط قوتروابط حکومتی مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
بعد از یک دوره جنون آمیز و همراه با فعالیت و دردسر بسیار اوضاع دارد بالاخره به شرایط عادی باز می‌گردد. زندگی آرام شده است و هر چند سطح انرژیتان پایین است احساس آرامش و راحتی می‌کنید. هیچ عجله ای برای انجام دادن کارهایی که به عهده دارید حس نکنید، این کارها را می‌توانید حتی برای روز دیگری بگذارید و سر حوصله انجامشان دهید. هر چقدر که وقت اضافه آوردید آن را صرف استراحت دادن به خودتان کنید و از آرامش خود لذت ببرید. احساس گناه هم نداشته باشید، فردا روز بهتری برای کار و فعالیت خواهد بود. ممکن است بین شما و همسرتان اختلاف نظر به وجود بیاید. سعی کنید یک طرفه به قاضی نروید و نگذارید اختلافتان جدی شود.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شمابا استقامت
سیاره شماپلوتون
سنگ ماه تولدیاقوت زرد
رنگ مورد علاقهسفید
نقاط قوتقدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز آرامش در خانه شما برپاست و شما به خوبی می‌توانید با دیگر اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید. به بیان دیگر با هم تلپاتی دارید. شاید این حالت برایتان کمی عجیب به نظر آید اما لحظات خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای این که انرژی مثبت خود را حفظ کنید، از افرادی که شما را آزار می‌دهند دوری کنید، از طبیعت انرژی بگیرید و آن را به دیگران نیز انتقال دهید. اگر مجرد هستید، با حضور در مکآن‌های عمومی، شانس پیدا کردن شریک زندگی تان را بالا می برید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شمامدبر
سیاره شمامریخ
سنگ ماه تولدالماس
رنگ مورد علاقهقرمز مایل به زرد
نقاط قوتباهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
از احساس اطرافیانتان نسبت به موقعیت‌های خاص به سادگی عبور نکنید. شاید برایتان بهتر باشد که در چنین روزی تا جای ممکن از دیگران فاصله بگیرید. هر چند شما خودتان خیلی منطقی و بدون این که درگیر مسائل احساسی شوید می‌توانید با موقعیت های مختلف روبرو شوید، دیگران خیلی زود حرف‌هایتان را به خودشان گرفته و از شما دلخور خواهند شد. برخی از این افراد برای شما اهمیت بسیار زیادی دارند، پس به نیازهای آنها توجه کرده و سعی کنید دلشان را به دست آورده و با آنها با احترام رفتار کنید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شماجاه طلبی
سیاره شمازحل
سنگ ماه تولدلعل
رنگ مورد علاقهخاکستری
نقاط قوتمنظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز اگر موانعی کوچک هم جلوی پایتان قرار بگیرند توازن و تعادل را در دنیای اطرافتان احساس می‌کنید. ممکن است بین شما و یکی از اطرافیانتان که با ایده ها و برنامه‌های شما مخالف است درگیری هایی به وجود بیاید و بحث کمی بالا بگیرد. حتی در بعدازظهر هم با رفتارتان دیگران را معذب خواهید کرد. نبرد بر سر قدرت و در دست گرفتن کنترل باعث می‌شود دیگران احساس کنند که آزادیشان از آنها گرفته شده و از همکاری با شما خودداری کنند. اگر فکر می‌کنید که نمی‌توانید با دیگران کنار بیایید پیش از آن که این مخالفت ها به یک دعوای تمام عیار تبدیل شوند خودتان را کنار بکشید و کمی صبر کنید تا اوضاع به حالت عادی بازگردد.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شماهنجارشکن
سیاره شمااورانوس
سنگ ماه تولدیاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقهآبی
نقاط قوتانسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
افرادی به موقعیت و جایگاه شما به شدت حسادت می‌کنند. امروز مراقب باشید که کجا می‌روید و با چه کسانی صحبت می‌کنید زیرا افرادی در پشت این نقاب‌ها هستند که بر اثر حسادت، با حرف‌هایشان قصد آسیب رساندن به شما را دارند. کلید موفقیت شما در چنین روزی این است که آنها را شناسایی و از آنها دور بمانید. یکی از دوستان تان به شما پیشنهاد سفری داده است، اگر چه هنوز در مورد آن مطمئن نیستید اما توصیه ما این است که آن را قبول کنید زیرا اتفاقات خوبی در زمینه عاطفی برایتان رخ خواهد داد.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شمادلسوز
سیاره شمانپتون
سنگ ماه تولدزمرد کبود
رنگ مورد علاقهبنفش
نقاط قوتآرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
برخی مسائل و تغییرات دست شما نیست. امروز اوضاع به طور ناگهانی و بدون آنکه انتظارش را داشته باشید تغییر یافته است. شاید دیروز می‌توانستید به راحتی تصمیم بگیرید ولی امروز با تغییر شرایط این تصمیم گیری‌ها بسیار سخت و در حد کسب مدال المپیک شده‌اند. عقل و منطقتتان نمی‌تواند این تغییرات را درک کند ولی نگران نباشید، قدرت درونتان شما را به راه درست هدایت خواهد کرد. شما به اطرافیان خود توجه زیادی دارید ولی گاهی بیش از اندازه خودتان را درگیر کارها و زندگی آنها می‌کنید؛ بگذارید هر کسی سرش به کار خودش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *