عکاسان هنری خراسان رضوی در لهستان به روشنایی خوش پذیرفته شدند.

عکاسان پاتوق عکس حوزه هنری خراسان رضوی در لهستان خوش درخشیدند


یک مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی ساتیرکون در سال ۲۰۲۴ در کشور لهستان برگزار شده است. در این مسابقه ۱۶ اثر از اعضای فعال پاتوق عکس حوزه هنری تحول سیاسی خراسان رضوی پذیرفته شده‌اند. این آثار در دو بخش عکس‌های ساختگی و طنز نمایش داده می‌شوند. عکاسانی همچون قدیر وقاری، محمدرضا حورانفر، مهدی وقاری، هادی دهقان‌پور، شرمین نصیری و سید علی سیدی در این مسابقه شرکت کرده و آثار برتری را به نمایش گذاشته‌اند. از میان ۲۷۸۳ عکس از ۸۳۶ عکاس از ۶۱ کشور، این ۱۶ آثار برای نمایش در شهر‌های لگنیستا، ورشو، گدانسک و کراکوف در لهستان انتخاب شده‌اند. این مسابقه هر ساله توسط مرکز فرهنگی شهر legnica برگزار می‌شود و جهت کسب اطلاعات و مشاهده عکس‌های برتر، می‌توان به وبسایت www.lck.art.pl مراجعه کرد.

به گزارش دیجیاتور، ۱۶ اثر از اعضای فعال پاتوق عکس حوزه هنری تحول سیاسی خراسان رضوی مورد پذیرش داوری مسابقه و نمایشگاه بین المللی ساتیرکون در سال ۲۰۲۴ کشور لهستان قرار گرفت، در این مسابقه سالانه که در دو بخش عکس‌های ساختگی و طنز برگزار می‌شود آثار راه یافته اعلام شد.

قدیر وقاری مسؤول واحد عکس حوزه هنری خراسان (۴ قطعه)، محمدرضا حورانفر (۵ قطعه)، مهدی وقاری (۲ قطعه)، هادی دهقان‌پور (۲ قطعه)، شرمین نصیری (۲ قطعه) و سید علی سیدی (۱ قطعه) حضور درخشانی را رقم زدند.

آثار راه یافته از میان ۲۷۸۳ عکس از ۸۳۶ عکاس از ۶۱ کشور سراسر جهان مورد پذیرش قرار گرفته که این نمایشگاه همزمان در شهر لگنیستا و ورشو و سپس در دیگر شهرهای بزرگ لهستان همچون شهرهای گدانسک و کراکوف به نمایش عموم در خواهد آمد.

برگزاری این رقابت برای چهل و هشتمین سال متوالی توسط مرکز فرهنگی شهر legnica انجام می‌گیرد علاقه‌مندان می‌تواند جهت کسب اطلاعات و مشاهده عکس‌های برتر از ۲۷ اسفند به نشانی www.lck.art.plمراجعه کنید.


مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی ساتیرکون در سال ۲۰۲۴ در کشور لهستان برگزار شد. ۱۶ اثر از اعضای فعال پاتوق عکس حوزه هنری تحول سیاسی خراسان رضوی مورد پذیرش داوری قرار گرفتند. آثار راه یافته در میان ۲۷۸۳ عکس از ۸۳۶ عکاس از ۶۱ کشور قرار دارند. این نمایشگاه در شهر لگنیستا و ورشو و سپس در شهرهای گدانسک و کراکوف برگزار می‌شود. رقابت ساتیرکون توسط مرکز فرهنگی شهر legnica برای چهل و هشتمین سال متوالی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس‌های برتر به نشانی www.lck.art.pl مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *