مهمانی عمو قناد و خاله سارا برای کودکان اردکانی

«عمو قناد» و «خاله سارا» مهمان کودکان اردکانی


در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره صحنه نمایش کودک و نوجوان اردکان، مجید قناد، مجری برنامه های کودک و نوجوان، اظهار کرد که صحنه نمایش کودکی در تلویزیون ها وجود ندارد، اما جشنواره صحنه نمایش کودکی و نوجوانی وجود دارد که به خوبی نیازهای این بخش را تامین کرده است. او همچنین بیان کرد تاکید بر شاد بودن کودکان است و برگزاری چنین جشنواره هایی شادی را برای آنها به ارمغان می آورد. این جشنواره به مدت شش روز در شهر اردکان برگزار می شود و آثار راه یافته به این بخش در حضور داوران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مجید قناد، مجری برنامه های کودک و نوجوان عصر دوشنبه در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره صحنه نمایش کودک و نوجوان اردکان اظهار کرد: اگر تلویزیون ما صحنه نمایش کودک ندارد، جشنواره صحنه نمایش کودکی داریم که به خوبی نیازهای این بخش را تامین کرده است.

وی عنوان کرد: بچه ها حق دارند شاد باشند و شاد بودن نیاز اصلی آنهاست و برگزاری چنین جشنواره هایی شادی را برای آنها به ارمغان می آورد.

قناد از برگزارکنندگان این جشنواره قدردانی کرد و مردم استان یزد را از مهمان نوازترین مردم ایران معرفی کرد.

در این برنامه خاله سارا به همراه عروسک خود مل مل به اجرای برنامه های شاد پرداختند که مورد استقبال کودکان قرار گرفت.

اجرای سرود توسط گروه سرود انصارالمهدی احمد آباد نیز از دیگر بخش های این جشنواره شاد بود.

سیدجواد هاشمی، مریم سعادت، بهرام شاه محمدی، رضا فیاضی، سوسن مقصودلو و جمعی از هنرمندان هنر هفتم، صحنه نمایش و تلویزیون در این مراسم حضور یافتند.

مراسم شادپیمایی عروسک ها نیز در حاشیه این مراسم برگزار شد که مورد استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان در جشنواره و مردم اردکان قرار گرفت.

گفتنی است؛ بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان به مدت شش روز در شهر اردکان بگرزار می شود و آثار راه یافته به این بخش در حضور داوران اجرا می شود.


مجری برنامه های کودک و نوجوان معتقد است که برگزاری جشنواره صحنه نمایش کودک و نوجوان، شادی و شادابی برای بچه ها فراهم می کند. او از برگزارکنندگان جشنواره تقدیر کرده و این جشنواره را به مردم استان یزد معرفی کرده است. این جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان به مدت شش روز در شهر اردکان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *