علی داوودی: انتقام را به رقبا تا المپیک خواهم رساند

علی داوودی: فاصله‌ام با رقبا را تا المپیک به صفر می رسانم


علی داوودی، ملی پوش سنگین وزن ایران، درباره شرایط اردوی‌اش در چالوس اظهار داشت که شرایط اردو بسیار خوب است و بهترین اردویی است که تاکنون داشته است. او در این اردویی برای لیگ به تهران می‌روید و احتمالا به همین جا برمی‌گردد. داوودی اعلام کرد که آمادگی خود برای مسابقات گزینشی المپیک آسیایی ازبکستان در بهمن ماه، ۹۰ درصد است و در این مسابقات تلاش می‌کند تا رکورد مجموع خوبی بزند و فاصله‌اش با رقبایش در المپیک را کمتر کند. هدف او این است که تا زمان المپیک به صفر رساندن این فاصله و شرکت با قدرت در رقابت‌های جهانی باشد.

به گزارش دیجیاتور، علی داوودی ملی پوش سنگین وزن ایران در خصوص آخرین شرایط اردوی‌اش در چالوس گفت: شرایط اردو از نظر مکان، موقعیت و تغذیه و امکانات. بسیار خوب است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در طول سال‌های قبل اردویی به این خوبی نداشتیم به خصوص این اردو که یکی از بهترین‌ها است. فعلاً که اینجا در چالوس هستیم و برای لیگ به تهران می آییم و دوباره احتمالاً به همین جا بر خواهیم گشت.

داوودی اظهار داشت: در بهمن ماه آسیایی ازبکستان را داریم که یکی از مسابقات گزینشی المپیک است. به نسبت فاصله‌ای که تا شروع این رقابت‌ها وجود دارد ۹۰ درصد آماده هستم. در این مسابقات تلاش می‌کنم تا یک رکورد مجموع خوب را بزنم و فاصله‌ام را با رقبایم در المپیک کمتر کنم.

نایب قهرمان المپیک گفت: همه هدفم این است که تا زمان المپیک این فاصله را به صفر برسانم تا با قدرت هر چه تمام‌تر در این رقابت‌های مهم جهان شرکت کنم. قدم به قدم پیش می‌رویم تا به امید خدا نتیجه همه تلاش‌هایی که در این مدت کرده‌ایم را ببینیم.


شرایط اردوی سنگین وزن در چالوس خوب است. این اردو یکی از بهترین‌ها است. در طول سال‌های قبل به این خوبی اردو نداشتیم. برای لیگ به تهران می‌آییم و احتمالاً به چالوس برمی‌گردیم. تا شروع مسابقات گزینشی المپیک ازبکستان آماده هستم. تلاش می‌کنم تا یک رکورد مجموع خوب را بزنم و فاصله‌ام با رقبایم در المپیک را کم کنم. هدفم این است که تا زمان المپیک این فاصله را به صفر برسانم تا در این رقابت‌های مهم جهان بهترین عملکرد را ارائه دهم. در تمام این مدت تلاش‌هایم کوشا بوده و منتظر نتیجه آن‌ها هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *