علم اعداد گیج کننده! آیا می‌توانید در ۱۰ ثانیه این معمای علم اعداد را حل کنید؟

بازی های فکری به عنوان تمرین هایی برای تحریک عملکرد شناختی مغز طراحی شده اند و باعث تشویق ذهن می‌شوند تا برای حل معماها و مسائل فکری فعالیت کند. این تمرینات علاوه بر سرگرمی، بهبود فعالیت مغز و اعصاب نیز دارند. معماهای علم اعداد از نوعی بازی های فکری هستند که به تقویت ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی کمک می‌کنند و همچنین باعث حفظ قدرت حافظه و شادی می‌شوند. این تمرینات در واقع به شکل پازل هایی هستند که باید با متفکر بودن و اعمال منطقی حل شوند.

بازی های فکری تمرین هایی هستند که برای تحریک عملکرد شناختی مغز طراحی شده اند و ذهن را تشویق می‌کنند تا برای حل کردن معماها فعالیت کند. در حالی که بسیاری از مردم دوست دارند بازی های فکری را برای سرگرمی انجام دهند، اما واقعیت این است که همین تمرینات ساده نیز برای بهبود فعالیت مغز و اعصاب کاربرد دارند.

بیشتر بخوانید: معمای علم اعداد | تند و سریع بگو جای علامت سوال چه عددی قرار می‌گیرد؟

بیشتر بخوانید: از ۸ تا عدد ۴ چطور با علائم علم اعداد می‌توان به عدد ۵۰۰ رسید؟

در ادامه معمای علم اعداد وجود دارد که بایستی در چند ثانیه کوتاه حل کنید. 

معمای علم اعداد

به این عبارت نگاه کنید و تلاش کنید که در کوتاه ترین زمان آن را حل کنید.

.

.

.

این معماها یک راه عالی برای تقویت ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی، حفظ قدرت حافظه و شادی شما هستند. این تمرینات را می توان به روش های مختلفی ساختار داد. به طور کلی، آنها به شکل پازل هستند که باید حل شوند.

.

.

.

معماهای علم اعداد اغلب نیاز به تفکر غیر متعارف با در نظر گرفتن محدودیت های داده شده دارد. گاهی اوقات، به تفکر جانبی دلالت دارد. معماها و معماهای منطقی از انواع بازی های فکری هستند.

.

.

.

توانستید پاسخ این معما را پیدا کنید؟

.

.

.

زمان آن است که پاسخ را مشاهده کنید:

برای حل این مسئله علم اعداد باید قوانینی را رعایت کنید. این قوانین می‌گوید که ابتدا باید تقسیم یا ضرب را از چپ به راست انجام دهید و سپس هر جمع یا تفریق را از چپ به راست انجام دهید. بنابراین، در این مسئله، با تقسیم شروع می‌کنید: ۷۶ ÷ ۴ برابر با ۱۹، و ۳۰ ÷ ۵ برابر با ۶ است. سپس، ۵۵ – ۱۹ + ۹ – ۶ دارید.

سپس جمع و تفریق را انجام می‌دهید. ۵۵ – ۱۹ می شود ۳۶ و ۹ – ۶ می شود ۳. در نهایت شما ۳۶ و ۳ را اضافه می کنید که برابر با ۳۹ است. این پاسخ این مسئله علم اعداد است. ۳۹ است.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *