عزم حکومت سیزدهم برای حل مشکلات کشور است

عزم دولت سیزدهم بر حل مشکلات کشور است


در جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود، محمدمهدی اسماعیلی، در جریان دور دوم مسافرت استانی حکومت سیزدهم به استان زنجان، به رونق حوزه میراث و آثار خلاقانه توسط حکومت سیزدهم و تجلیل از هنرمندان اشاره کرده است. وی بر این باور است که تمام ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در حوزه میراث و آثار خلاقانه است و رویکرد حکومت در این زمینه برای تجلیل از هنرمندان به پایتخت و شهرهای بزرگ محدود نشده و در همه جا متمایل است. وزیر میراث و ارشاد اسلامی همچنین از انجام مصوبات مسافرت قبلی در حوزه میراث و آثار خلاقانه در استان زنجان خبر داد و برای رفع مشکلات مردم، حکومت تلاش می‌کند. همچنین با یادآوری مشکلات حوزه زیرساختی در دهه ۹۰، اشاره کرده است که امروز کشور در اکثر بخش‌ها به دستاوردهای خوبی دست یافته است. او همچنین تاکید کرده که سازماندهی صحیح منابع آبی و رفع مشکلات تنش آبی باید در برنامه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محمدمهدی اسماعیلی ظهر شنبه در جریان دور دوم مسافرت استانی حکومت سیزدهم به استان زنجان، در جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه حکومت در شرایط کنونی دوران پررونقی را در حوزه میراث و آثار خلاقانه تجربه می‌کند، افزود: این رونق به واسطه روی کار آمدن حکومت سیزدهم نسبت به ادوار گذشته چندین برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای فرهنگی و هنری حکومت برای رونق بخشیدن به این عرصه، تجلیل از هنرمندان است، اظهار کرد: با توجه به اینکه معتقدیم سرتاسر ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در حوزه میراث و آثار خلاقانه است، به همین خاطر رویکرد حکومت در خصوص تجلیل از هنرمندان نیز معطوف به پایتخت و شهرهای بزرگ نبوده و همه‌نگر است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه حکومت همه تلاش خود را دارد که بتواند در همه بخش‌ها به معنای واقعی کلمه، عدالت را ساری و جاری کرده و این موضوع باعث شده است تا وزارت میراث و ارشاد اسلامی نیز در راستای برگزاری جشنواره‌های مختلف در استان‌ها گام بردارد، تصریح کرد: به طور کلی می‌توان گفت که امروز حکومت سیزدهم نهضت ملی خدمات‌رسانی در کشور را عملیاتی می‌کند.

وزیر میراث و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به آغاز دور دوم مسافرت استانی حکومت سیزدهم به استان زنجان، از اجرایی شدن بخشی از مصوبات دور اول مسافرت در حوزه میراث و آثار خلاقانه خبر داد و خاطرنشان کرد: حکومت تلاش دارد تا با تحقق آنچه که در سفرهای استانی رخ می‌دهد، بتواند مشکلاتی را از دوش مردم بردارد.

اسماعیلی، گریزی به وضعیت کشور در بخش‌های مختلف طی دهه ۹۰ زد و با یادآوری اینکه کشور در دهه ۹۰ به معنای واقعی کلمه یک عقب‌گرد واقعی را تجربه می‌کرد، ادامه داد: وجود مشکلات حوزه زیرساختی به ویژه برق، نبود رشد مالی و از دست رفتن بسیاری از فرصت‌ها، از جمله دغدغه‌های کشور در این دهه بود، این در حالی است که امروز کشور در اکثر بخش‌ها به دستاوردهای خوبی دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور با مشکل جدی به نام تنش آبی مواجه است، عنوان کرد: برای اینکه بتوان از این مشکل به سلامت عبور کرد، باید سازماندهی صحیح منابع آبی به ویژه در بخش زراعت را سرلوحه برنامه‌های‌مان قرار دهیم.

این مسؤول، یکی از اهداف حکومت از انجام سفرهای استانی را تسریع در رفع مشکلات عنوان کرد و گفت: امروز در شهرستان ایجرود حضور یافته‌ایم که خوشبختانه با افتتاح مجتمع فرهنگی هنری در این منطقه همراه شد تا مردم این شهرستان بتوانند از این ظرفیت و نیز سالن سینمای این مجتمع که قرار است به زودی راه‌اندازی شود، استفاده کنند.

وزیر میراث و ارشاد اسلامی در ادامه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، خاطرنشان کرد: این اقدام تروریستی توسط افراد با نشان و با پشتیبانی آمریکای جنایتکار و مجری عملی آن رژیم صهیونیستی صورت گرفت.


حکومت در شرایط کنونی دوران پررونقی را در حوزه میراث و آثار خلاقانه تجربه می‌کند. رونق به واسطه روی کار آمدن حکومت سیزدهم نسبت به ادوار گذشته چندین برابر شده است. رویکرد حکومت برای رونق بخشیدن به میراث و آثار خلاقانه، تجلیل از هنرمندان است. حکومت تلاش می‌کند در همه بخش‌ها عدالت را ساری و جاری کند و این موضوع باعث شده است تا وزارت میراث و ارشاد اسلامی نیز در راستای برگزاری جشنواره‌های مختلف در استان‌ها گام بردارد. حکومت سیزدهم نهضت ملی خدمات‌رسانی در کشور را عملیاتی می‌کند. حکومت تلاش دارد تا با تحقق آنچه که در سفرهای استانی رخ می‌دهد، مشکلاتی را از دوش مردم بردارد. کشور از دهه ۹۰ به معنای واقعی کلمه عقب‌گرد واقعی را تجربه کرد ولی امروز در اکثر بخش‌ها به دستاوردهای خوبی دست یافته است. امروز کشور با مشکل جدی تنش آبی مواجه است. برای عبور به سلامت از این مشکل، باید سازماندهی صحیح منابع آبی را سرلوحه برنامه‌ها قرار داد. هدف حکومت از انجام سفرهای استانی، تسریع در رفع مشکلات است. حضور در شهرستان ایجرود به افتتاح مجتمع فرهنگی هنری منجر شده است تا مردم این شهرستان بتوانند از این ظرفیت و نیز سالن سینمای این مجتمع استفاده کنند. حادثه تروریستی کرمان محکوم شد و آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان پشتیبانان آن متهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *