عرضه ۱۱ هزار وسایل نقلیه دنا پلاس تا ۱۰ روز آینده با ورود تعزیرات

عرضه ۱۱ هزار خودرو دنا پلاس تا ۱۰ روز آینده با ورود تعزیرات

0 نظر


در این متن احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، پس از دریافت گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی درباره دپوی ۱۷ هزار وسایل نقلیه، شخصاً به میدان رفته و وضعیت عرضه این خودروها را بررسی کرده است. پس از مراجعه به گشت تعزیرات حکومتی، مشکلات تحویل این خودروها برطرف شده و تصمیم گرفته شده که ۱۱ هزار وسایل نقلیه در طی ۱۰ روز آینده به صاحبان آنها تحویل داده شود. همچنین، در این بررسی فنی، عوامل مختلفی مانند شرایط واگذاری وسایل نقلیه، سهل انگاری یا قصور شرکت خودروساز و نقص عملکرد سازمان‌های مرتبط مورد بررسی قرار می‌گیرند. رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین دستور داده که روند تحویل این خودروها توسط مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران پیگیری شود و افزوده است که تعزیرات قرمز از دست دادن حقوق مردم است و تمامی خودروسازان ساخت و ساز داخل و شرکت‌های مونتاژی زیر نظر تعزیرات قرار دارند.

به گزارش دیجیاتور، احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی پس از دریافت گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیرامون دپوی ۱۷ هزار وسایل نقلیه شخصاً با حضور میدانی به بررسی وضعیت عرضه این خودروها پرداخت.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص این بازدید گفت: پس از مراجعه گشت تعزیرات حکومتی، موانع تحویل این خودروها برطرف و با حل مشکل عرضه، مقرر شد ۱۱ هزار وسایل نقلیه تا ۱۰ روز آینده به صاحبانش تحویل داده شود.

اصانلو گفت: در بررسی فنی تخصصی مشخص می‌شود آیا شرایط واگذاری وسایل نقلیه در این مدت برای خودروساز مهیا بوده است یا خیر و همچنین سهل انگاری، قصور یا تعمد این شرکت و یا کم کاری سازمان‌های مرتبط بررسی خواهد شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با دستور ویژه به مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در خصوص پیگیری روند تحویل این خودروها، افزود: خط قرمز تعزیرات تضییع حقوق مردم است و تمامی خودروسازان ساخت و ساز داخل و شرکت‌های مونتاژی زیر ذره بین تعزیرات بوده و به محض دریافت گزارش مردمی، رؤسای شعب آمادگی حضور میدانی و بررسی این گزارش‌ها را دارند.


بررسی وضعیت عرضه دپوی ۱۷ هزار وسایل نقلیه تا ۱۰ روز آینده پایان می‌یابد و ۱۱ هزار وسایل نقلیه به صاحبانش تحویل خواهد شد. در این بررسی شرایط واگذاری خودروها و عملکرد خودروساز و سازمان‌های مرتبط مورد بررسی قرار می‌گیرد. تعزیرات حقوق مردم را رعایت می‌کند و در صورت دریافت گزارش مردمی، رؤسای شعب حضور میدانی و بررسی این گزارش‌ها را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *