تهدید طوفان الاقصی برای رژیم اسراییل

طوفان الاقصی تهدیدی برای رژیم اسراییل بوده است


در این متن، قاسم عزیززاده گرجی در نشست منطقه‌ای بخشداران شرق استان مازندران، در مورد نقش و جایگاه بخشداران در جامعه صحبت می‌کند. او تأکید می‌کند که بخشداران به عنوان نمایندگان حکومت در بخش مسئولیت‌های امنیتی، دینی و انقلابی را باید در نظر داشته باشند. همچنین، وی توصیه می‌کند که سیره حضرت زهرا (س) و نقش وی در جامعه اسلامی به عنوان الگوی انسان ساز در بخش‌های مختلف تبیین شود. عزیززاده گرجی همچنین به دستاوردهای طوفان الاقصی برای حماس و مقاومت در فلسطین اشاره می‌کند و تأکید می‌کند که تعامل و هماهنگی میان بخش‌های مختلف و برگزاری نشست‌های هدفمند ضروری است. او همچنین از برگزاری جلسه بخشداران با استاندار مازندران در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد و تأکید می‌کند که مدیران باید بهترین خدمت را به مردم ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، قاسم عزیززاده گرجی شنبه شب در نشست منطقه‌ای بخشداران شرق استان که در نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز، گل واژه‌های ایمان و اسطوره‌های ایثار ایران اسلامی به ویژه شهدای نکا و نیروگاه شهید سلیمی، اظهار کرد: در جایگاه بخشدار، فرماندار و حاکمیتی موظف هستیم متناسب با اولویت‌ها و اهمیت موضوع به وقایع بپردازیم به دلیل اینکه ما جهت دهنده‌ایم.

وی با بیان اینکه بخشدار نماینده حکومت در بخش است باید مأموریت‌های نظام و رسالت دینی و انقلابی مورد توجه باشد، افزود: از فاطمیه اول تا ولادت حضرت زهرا (س) باید فرصت را مغتنم بشماریم و سیره این بانوی بزرگ دین محمدی را تبیین کنیم.

عزیزاده گرجی با بیان اینکه اساس آفرینش عالم حضرت زهرا (س) است، گفت: سبب آفرینش همه مخلوقات حتی انبیا و ائمه اطهار (ع) زهرای مرضیه (س) است.

حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی انسان ساز است

عزیززاده گرجی با بیان اینکه باید سیره حضرت زهرا (س) و زندگی نورانی و حیات بخش آن حضرت در بخش‌های فرزندپروری، همسرداری، ولایت مداری، عقاید معنوی داری و … در طول سال علاوه بر ایام فاطمیه و سالروز ولادت آن حضرت تبیین شود، افزود: سیره حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی انسان ساز باید به جامعه اسلامی معرفی شود.

وی با بیان اینکه با اشاره به دستاوردهای طوفان الاقصی برای حماس، گفت: طوفان الاقصی به اذعان صهیونیست‌ها، تهدیدی برای اسرائیل بوده است.

رئیس ستاد رأی‌گیری مازندران با اشاره به اینکه مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی نیز از دستاوردهای این عملیات بوده، بیان کرد: حماسه مقاومت هیمنه شکست ناپذیری دشمن را درهم شکست و موجودیت اسرائیل را زیر سوال برد.

وی با بیان اینکه افزایش کم سابقه انسجام میان اجزای مقاومت در فلسطین و تقویت بی سابقه انسجام میان گروه‌های مقاومت از کشورهای لبنان، یمن و عراق با جبهه مقاومت فلسطین نیز از دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی بود، افزود: طوفان الاقصی مقاومت مردم غزه را مقاوم‌تر کرده است.

عزیززاده گرجی اضافه کرد، بمباران مساجد، بیمارستان‌ها و کشتار زنان و کودکان تنها دستاورد صهیونیست‌ها بوده است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه اهمیت تعامل و برقراری ارتباط دوسویه و برگزاری جلسات کاری مؤثر در استان، شهرستان و بخش ضروری است، ادامه داد: نماینده استاندار و فرماندار در بخش، بخشدار است باید نشست‌های هدفمند برای اجرای درست مأموریت‌ها برگزار شود.

عزیززاده گرجی با اشاره به جایگاه بخشدار و اینکه حساسیت جایگاه بخشدار و مسئولیت او از فرماندار بعضاً بیشتر است چراکه اگر کار در بخشداری درست انجام شود کار فرمانداری کمتر می‌شود، گفت: بخشدار حلقه وصل بین حاکمیت با مردم است.

وی با بیان اینکه عدم هماهنگی میان بخشی، از مشکلات پیش روی دستگاه هاست و تدبیر اقدامات پیشگیرانه در بخشداری‌ها ضروری است، افزود: جلسات بخشداری‌ها به صورت ادواری در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

برگزاری جلسه بخشداران با استاندار مازندران

عزیززاده گرجی از برگزاری جلسه بخشداران با استاندار مازندران در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مطابق آموزه‌های دینی و منویات امامین تحول سیاسی مدیران هیچ شأنی جز خدمت به مردم ندارند، باید خدمتگذار مردم باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت دهیار نیز سنگین است چرا که مطالبه مردم ممکن است اولویت زندگی شأن باشد و باید به درستی به آن مطالبه پرداخته شود، ادامه داد: حساسیت کار بخشداران و دهیاران زیاد است چرا که به صف نزدیک تر هستند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه نیت خدمت به مردم باید کسب رضای خداوند متعال باشد، افزود: شهید سلیمانی بسیار تلاش می‌کرد دیده نشود اما از آنجایی که برای رضای خدا کار می‌کردند بعد از شهادت به درستی دیده شدند.

وی با بیان اینکه به فرموده پیامبر دین محمدی حضرت محمد مصطفی (ص) بهترین مردم کسی است که نفع او به مردم بیشتر برسد، گفت: در روایات دینی ایمان به خدا هم ردیف با خدمت به مردم طرح شده است.

وی با تاکید براینکه اهتمام جدی برای رسیدگی به امور مردم از نشانه‌های اهل ایمان است، اذعان کرد: خدمت به مردم میزان سنجش مدیران جمهوری اسلامی است.

رئیس ستاد رأی‌گیری استان مازندران با بیان اینکه باید خدمت بی منت به مردم داشته باشیم، گفت: رفع مشکلات مردم و مردم داری راهبرد حکومت سیزدهم است به گونه‌ای که مقام عالی رتبه حتی جمعه‌ها برای رفع مشکلات مردم به استان‌ها مسافرت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه امید و افزایش رضایتمندی مردم باید مورد توجه مدیران به ویژه بخشداران باشد، افزود: ورود عالمانه و آگاهانه بخشداران در بحث رفع مشکلات مردم به تقویت روحیه امید در جامعه کمک می‌کند.


قاسم عزیززاده گرجی در نشست منطقه‌ای بخشداران شرق استان که در نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا برگزار شد، به گرامیداشت شهدای سرافراز و ارائه گل به شهدای نکا و نیروگاه شهید سلیمی پرداخت. وی بیان کرد که در جایگاه بخشدار، فرماندار و حاکمیتی موظف هستیم متناسب با اولویت‌ها و اهمیت موضوع به وقایع بپردازیم به دلیل اینکه ما جهت دهنده‌ایم. او همچنین اشاره کرد به اهمیت بخشداری و دستاوردهای طوفان الاقصی در فلسطین و ایران و بیان کرد که بخشداران و مسئولان موظف به رسیدگی به امور مردم هستند و باید خدمتگذار مردم باشند. عزیززاده گرجی اضافه کرد که بمباران مساجد، بیمارستان‌ها و کشتار زنان و کودکان تنها دستاورد صهیونیست‌ها بوده است. به اضافه‌اینکه اشاره کرد به برگزاری جلسه بخشداران با استاندار مازندران و تاکید کرد که مسئولیت دهیار نیز سنگین است و باید به درستی به مطالبه مردم پرداخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *