طرح نظارت ویژه شب یلدا در خراسان شمالی به پایان رسید.

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در خراسان شمالی به پایان رسید


مطابق با گزارشات، طرح نظارتی شب یلدا در خراسان شمالی با تشکیل ۲۵ پرونده مختلف به پایان رسید. این طرح که از ۱۵ تا ۳۰ آذر ماه اجرا شد، منجر به اعزام ۵۴ اکیپ گشت مشترک و بازرسی ۲۹۲ واحد صنفی از جمله میوه فروشان و قنادان شد. در نتیجه، ۲۳ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و محکومیت ۶۱۲ میلیون و سیصد و نود و شش میلیون ریال صادر شد. در انتها، توصیه شده است که افراد می‌توانند هرگونه تخلف را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ یا سایت www.tazirat۱۳۵.ir گزارش دهند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

کامران ملکی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه شب یلدا در خراسان شمالی با تشکیل ۲۵ فقره پرونده به کار خود پایان داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در ادامه گفت: در مدت اجرای طرح نظارتی که از ۱۵ تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ ادامه داشت، پرونده‌های متعددی تشکیل که طی این مطالعات تاریخی تعداد ۵۴ اکیپ گشت مشترک اعزام و تعداد ۲۹۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی اعم از میوه فروشان، آجیل فروشان و قنادان انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: در طول طرح تعداد پرونده‌های وارده ۲۵ فقره بوده که ۲۳ فقره پرونده رسیدگی و منجر به صدور محکومیت ۶۱۲ میلیون و سیصد و نود و شش میلیون ریال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در پایان عنوان داشت: هم استانی‌های محترم می‌توانند در مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir اعلام تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.


طرح نظارتی ویژه شب یلدا در خراسان شمالی به پایان رسید. در طول اجرای طرح، ۲۵ فقره پرونده تشکیل شد. ۵۴ اکیپ گشت مشترک اعزام و ۲۹۲ مورد بازرسی انجام شد. تعداد ۲۳ پرونده منجر به صدور محکومیت شد. در مواجهه با هرگونه تخلفات، اعلام از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۳۵ و www.tazirat135.ir توصیه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *