طراحی زیبای کفش زنانه آل استار گلدوزی شده

اگر شما عاشق کفش‌های اسپرت آل استار هستید؛ مدل‌های گلدوزی شده بسیار شیک و زیبا هستند. شما حتی می‌توانید با کمی تکرار و تمرین، روی کفش خود طراحی کنید.‌ ال استار یکی از برندهای محبوب در دنیای کفش است که بین زنان و مردان طرفداران زیادی دارد. این کفش‌ها از پارچه‌ای ساخته شده که به راحتی می‌توان روی آن‌ها گلدوزی کرد. اگرچه عبور دادن سوزن از پارچه این کفش، اندکی سخت است اما با کمی صبر و تمرین می‌توانید طرح خود را روی آن پیاده کنید. ابتدا باید با یک گچ و یا مداد طرح را روی کفش پیاده کرده و سپس با نخ گلدوزی شده، طرح را بدوزید. شما می‌توانید از طرح‌های متنوعی برای گلدوزی کفش‌های آل استار خود استفاده کنید. همچنین کفش‌های آل استار در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس هستند؛ از مشکی گرفته تا سفید و صورتی، و شما می‌توانید با توجه به رنگ زمینه، روی آن گلدوزی کنید.‌ حالا سوال این است که شما کدام مدل را می‌پسندید؟‌ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر عاشق کفش‌های اسپرت آل استار هستید؛ این مدل‌های گلدوزی شده، بسیار شیک و زیبا هستند. شما حتی می‌توانید با کمی تکرار و تمرین، روی کفش خود طراحی کنید.ال استار یکی از برندهای معروف و محبوب در دنیای کفش است که بین زنان و مردان طرفداران زیادی دارد. این کفش‌ها از پارچه‌ای ساخته شده که به راحتی می‌توان روی آن را گلدوزی کرد. 

اگرچه عبور دادن سوزن از پارچه این کفش، اندکی سخت است اما با کمی صبر و تمرین می‌توانید طرح خود را روی آن پیاده کنید. ابتدا باید با یک گچ و یا مداد طرح را روی کفش پیاده کرده و سپس با نخ گلدوزی شده، طرح را بدوزید.  در ادامه می‌توانید از طرح‌های زیر برای ایده گرفتن استفاده کنید و کفش‌های آل استار خود را گلدوزی کنید. 

کفش‌های آل استار در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس هستند؛ از مشکی گرفته تا سفید و صورتی، و شما می‌توانید با توجه به رنگ زمینه، روی آن گلدوزی کنید. 

کفش‌های آل استار گلدوزی شده

شما کدام مدل را می‌پسندید؟‌ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *