ترجمه عنوان به فارسی: ضرورت تجاری سازی گیاهان دارویی و خشکبار

ضرورت تجاری سازی گیاهان دارویی و خشکبار


در این متن، مهدی ضیغمی، در بازدید از غرفه سازمان جهاد زراعت استان آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، گیاهان دارویی، زعفران و صنایع وابسته اعلام کرد که سازمان توسعه بازرگانی ایران در همکاری با وزارت جهاد زراعت برای فروش خارجی محصولات زراعت برنامه‌ریزی کرده است. وی بیان کرد که وزارت جهاد زراعت حمایت از ساخت و ساز را انجام می‌دهد و مهم است که تولیدات زراعت به مرحله تجاری سازی برسد تا بازرگانی داخلی رونق یابد و خودکفایی اتفاق بیافتد.

به گزارش دیجیاتور، مهدی ضیغمی در بازدید از غرفه سازمان جهاد زراعت استان آذربایجان شرقی در دومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، گیاهان دارویی، زعفران و صنایع وابسته در گفتگو با خبرنگاران گفت: سازمان توسعه بازرگانی ایران با همکاری وزارت جهاد زراعت در بخش بازرگانی برای فروش خارجی محصولات زراعت برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: حمایت از ساخت و ساز را وزارت جهاد زراعت انجام می‌دهد و چیزی که مهم است این است که بتوان این تولیدات را به مرحله تجاری سازی رساند تا تجار از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنند و خودکفایی اتفاق بیافتد.


سازمان توسعه بازرگانی ایران با همکاری وزارت جهاد زراعت برنامه ریزی کرده است. حمایت از ساخت و ساز را وزارت جهاد زراعت انجام می‌دهد. بتوان این تولیدات را به مرحله تجاری سازی رساند تا تجار از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنند و خودکفایی اتفاق بیافتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *