تولیدی منابع هیدروکربن به یک تولیدی پویا تبدیل شد از طریق اقدامات جهادی

صنعت نفت با اقدام‌ جهادی به صنعتی پویا بدل شد


در این متن، حبیب‌الله ظفریان، مدیر دفتر انرژی، تولیدی و استخراج معدنی مرکز پژوهش‌های پارلمان، پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای در تولیدی منابع هیدروکربن در سال ۱۴۰۲ را تجربه کردند و اعلام کردند که کارهای بزرگی انجام شده است، به ویژه در نقطه دورافتاده خارک که قلب تپنده تولیدی منابع هیدروکربن است. او تاکید کرد که تامین مالی بیشتر برای توسعه منابع هیدروکربن و گاز ضروری است و باید منابع به تولیدی منابع هیدروکربن اختصاص داده شود و بخش خصوصی بیشتر در این حوزه وارد شود. او همچنین اشاره کرد که تولیدی منابع هیدروکربن امروز به صنعتی پویا تبدیل شده و در حکومت سیزدهم، کارهای جهادی برای این تولیدی انجام شده و امیدوارند که پیشرفت‌ها در تولیدی منابع هیدروکربن ایران در سال ۱۴۰۳ ادامه داشته باشد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از وزارت منابع هیدروکربن، حبیب‌الله ظفریان، مدیر دفتر انرژی، تولیدی و استخراج معدنی مرکز پژوهش‌های پارلمان با بیان اینکه تولیدی منابع هیدروکربن در سال ۱۴۰۲ پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای را تجربه کرد، گفت: کارهای بزرگی به‌ویژه در نقطه دورافتاده خارک که قلب تپنده تولیدی منابع هیدروکربن است انجام شده است.

وی افزود: منابع هیدروکربن و گاز برای توسعه هرچه بیشتر به تامین مالی نیاز دارند، از این رو تلاش این است بتوانیم با وضع قوانین، منابعی در اختیار تولیدی منابع هیدروکربن قرار دهیم و بخش خصوصی را نیز بیش از پیش وارد این تولیدی کنیم.

مدیر دفتر انرژی، تولیدی و استخراج معدنی مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: تولیدی منابع هیدروکربن امروز به صنعتی پویا تبدیل شده و به بالندگی خوبی رسیده و در حکومت سیزدهم شاهد کارهای جهادی برای این تولیدی بوده‌ایم و امیدواریم سال ۱۴۰۳ نیز این پیشرفت‌ها در تولیدی منابع هیدروکربن ایران تداوم یابد.


پیشرفت‌های خیره‌کننده تولیدی منابع هیدروکربن در سال ۱۴۰۲، نیاز به تامین مالی برای توسعه بیشتر دارد. انجام کارهای بزرگ در نقطه دورافتاده خارک، قلب تپنده تولیدی منابع هیدروکربن، تولیدی منابع هیدروکربن را به صنعتی پویا تبدیل کرده و به بالندگی خوبی رسانده است. کارهای جهادی در حکومت سیزدهم برای توسعه این تولیدی انجام شده و امیدواریم که پیشرفت‌های این تولیدی در سال ۱۴۰۳ ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *