پایان مرحله اول لیگ شنا: تیم منابع هیدروکربن تهران صدرنشین شد

صدر نشینی نفت تهران در پایان مرحله اول لیگ شنا


مرحله نخست بیستمین دوره لیگ شنا باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با حضور هشت تیم در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی، پنجشنبه و جمعه برگزار شد. پس از پایان مرحله نخست، تیم منابع هیدروکربن تهران با ۱۱۲۷ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت. تیم‌های شهید هاشمی نژاد مشهد و اریس اصفهان نیز به ترتیب با مجموع امتیازهای ۱۰۹۹ و ۱۰۶۲ دوم و سوم شدند. در این دوره از مسابقات، هشت تیم شرکت کردند که در آخرین رده بندی تیم‌ها، منابع هیدروکربن تهران، هاشمی نژاد مشهد و اریس اصفهان به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

به گزارش دیجیاتور، مرحله نخست بیستمین دوره لیگ شنا باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با حضور هشت تیم به میزبانی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی پنجشنبه و جمعه (۳۰ آذر و یکم دی ۱۴۰۲) پیگیری و به پایان رسید.

در پایان مرحله نخست این دوره از مسابقات تیم منابع هیدروکربن تهران با ۱۱۲۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد. تیم‌های شهید هاشمی نژاد مشهد و اریس اصفهان نیز به ترتیب با مجموع امتیازهای ۱۰۹۹ و ۱۰۶۲ دوم و سوم شدند.

مدرسه شنا بتیس البرز، موسسه ورزش قهرمانان اریس اصفهان، باشگاه امیر مرشد البرز، باشگاه منابع هیدروکربن تهران، استخر نور سمنان، منابع هیدروکربن امیدیه، استخر شهید هاشمی نژاد مشهد و مقاومت هشت تیم حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

رده بندی نهایی بیستمین دوره لیگ برتر شنا باشگاه‌های کشور تا پایان مرحله نخست

۱. منابع هیدروکربن تهران – ۱۱۲۷ امتیاز

۲. هاشمی نژاد مشهد – ۱۰۹۹ امتیاز

۳. باشگاه اریس اصفهان – ۱۰۶۲ امتیاز

۴. استخر نور سمنان – ۹۴۳ امتیاز

۵. باشگاه امیر مرشد البرز – ۹۲۶ امتیاز

۶. مدرسه شنا بتیس البرز – ۸۸۷ امتیاز

۷. مقاومت – ۸۰۸ امتیاز

۸. منابع هیدروکربن امیدیه – ۵۸۱ امتیاز


نتیجه مرحله نخست بیستمین دوره لیگ شنا باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به پایان رسید. تیم منابع هیدروکربن تهران با ۱۱۲۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های شهید هاشمی نژاد مشهد و اریس اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *