“صادق آهنگران؛ دویست و هشتادمین شب سال” من را به سال‌های منازعه برد.

صادق آهنگران؛ «دویست و هشتادمین شب سال» من را به سال‌های جنگ برد

0 نظر


نمایش “دویست و هشتادمین شب سال” به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین، در آخرین شب اجرا میزبان صادق آهنگران مداح ایرانی بود. این نمایش روایتی از ۱۲ حماسه‌آفرینی شهدای غواص در عملیات کربلای چهار بود و با تکنیک میکروتئاتر به تصویر کشیده شد. صادق آهنگران پس از تماشای این نمایش، ابراز خرداد کرد و گفت که میکروتئاتر تکنیک جذابی بود که از آن خودشان آگاه نبودند. این نمایش که از ۲۰ بهمن تا ۲۵ اسفند در تالار سایه به روی صحنه رفت، شب گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، نمایش «دویست و هشتادمین شب سال» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین، شامگاه جمعه بیست‌وپنجم اسفند ماه در آخرین شب اجرا میزبان صادق آهنگران مداح ایرانی بود.

«دویست‌وهشتادمین شب سال» روایتی از ۱۲ حماسه‌آفرینی شهدای غواص در عملیات کربلای چهار بود که با تکنیک میکروتئاتر روی صحنه رفت.

آهنگران پس از تماشای این نمایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عملیات کربلای چهار گفت: «دویست و هشتادمین شب سال» سختی‌ها و شرایطی را که در عملیات کربلای چهار وجود داشت خیلی خوب به تصویر کشیده بود.

وی ادامه داد: نامه‌هایی که راوی و بازیگر نقش مائده می‌خواند، من را به سال‌های منازعه و خاطرات آن دوره برد.

آهنگران افزود: میکروتئاتر تکنیک بسیار جذابی بود که گمان نمی‌کردم بتوان با این تکنیک در این عرصه فعالیت کرد و خوشحالم که هنوز هنرمندان این مرز و بوم در زمینه دفاع مقدس و شهدای هشت سال منازعه تحمیلی به ساخت و ساز آثار نمایشی می‌پردازند.

«دویست و هشتادمین شب سال» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین که از ۲۰ بهمن در تالار سایه روی صحنه رفت، شب گذشته ۲۵ اسفند به کار خود پایان داد.


نمایش «دویست و هشتادمین شب سال» با حضور صادق آهنگران مداح ایرانی اجرا شد، روایتی از حماسه‌آفرینی شهدای غواص در عملیات کربلای چهار بود. این نمایش با تکنیک میکروتئاتر بر روی صحنه اجرا شد و شرایطی که در عملیات کربلای چهار وجود داشت را به خوبی نشان داد. این اثر هنری بازگو کننده یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای چهار بود و نشان دهنده تلاش هنرمندان در زمینه دفاع مقدس و ساخت و ساز آثار نمایشی می‌باشد. این نمایش پس از اجرای شب گذشته، در تالار سایه به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *