شورای گفتگوی بین بخش خصوصی و حکومت استان سمنان برگزار شد.

شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت استان سمنان برگزار شد


در نشست شورای گفتگوی بین بخش خصوصی و حکومت در استان سمنان، وزیر دانش مالی حکومت سیزدهم به مشکلات فعالان و تولیدگران بخش‌های صنعتی و معدنی این استان پرداخت و در ادامه قرار است در مراسم افتتاح طرح‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی حضور پیدا کند. همچنین اعلام شده که ۱۵ طرح در این نشست به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، همزمان با بعد از ظهر یکشنبه نشست شورای گفتگوی بین بخش خصوصی و حکومت با حضور وزیر دانش مالی کابینه سیزدهم و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در اتاق بازرگانی سمنان برگزار شد.

احسان خاندوزی وزیر دانش مالی حکومت سیزدهم به عنوان مهمان ویژه این مراسم قرار است به مشکلات مطروحه توسط فعالان و تولیدگران بخش‌های صنعتی و معدنی استان سمنان رسیدگی کند.

استاندار سمنان، معاونان وی و همچنین اعضای هیأت مدیره اتاق بازرگانی سمنان در کنار مسئولان سازمان صمت و جمعی از مدیران بانک‌های عامل استان سمنان نیز در این نشست حضور دارند.

خاندوزی قرار است بعد از این نشست در مراسم افتتاح طرح‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان حضور پیدا کند.

گفته شده ۱۵ طرح در این نشست به بهره برداری خواهد رسید.


نشست شورای گفتگوی بین بخش خصوصی و حکومت با حضور وزیر دانش مالی کابینه سیزدهم و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در اتاق بازرگانی سمنان برگزار شد. احسان وزیر دانش مالی حکومت سیزدهم به عنوان مهمان ویژه این مراسم قرار است به مشکلات مطروحه توسط فعالان و تولیدگران بخش‌های صنعتی و معدنی استان سمنان رسیدگی کند. استاندار سمنان، معاونان وی و همچنین اعضای هیأت مدیره اتاق بازرگانی سمنان در کنار مسئولان صمت و جمعی از مدیران بانک‌های عامل استان سمنان نیز در این نشست حضور دارند. وزیر قرار است بعد از این نشست در مراسم افتتاح طرح‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان حضور پیدا کند. گفته شده ۱۵ طرح در این نشست به بهره برداری خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *