برگزاری جلسه شورای مسکن استان سمنان برای تحویل مسکن به متقاضیان

شورای مسکن استان سمنان تشکیل جلسه داد/ تحویل مسکن به متقاضیان


نشست شورای عالی مسکن با حضور مقام عالی رتبه و وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان در تهران برگزار شد و بخش دیگری از آن به صورت وبیناری در شاهرود ذیل شورای مسکن استان سمنان برگزار شد. در این نشست، موضوع اصلی بهره برداری و تحویل مسکن نهضت ملی به متقاضیان در شهرستان شاهرود بود و انتظار می‌رفت که با حضور مقام عالی رتبه این موضوع پی‌گیری شود. استان سمنان رتبه دوم تحویل نهضت ملی مسکن در سراسر کشور را به خود اختصاص داده است و طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان با سرعت در دست اجرا هستند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، نشست شورای عالی مسکن صبح شنبه با حضور مقام عالی رتبه و وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان کشوری در تهران برگزار شد نشستی که بخش دیگری از آن به صورت وبیناری در شاهرود ذیل شورای مسکن استان سمنان برگزار و مسئولان نقطه نظرات خود را در خصوص نهضت ملی مسکن در استان بیان کردند.

استاندار سمنان، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، فرماندار شاهرود و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی صبح شنبه در فرمانداری ویژه شاهرود گرد هم آمدند تا در این نشست با حضور وبیناری مقام عالی رتبه شرکت داشته باشند.

موضوع این نشست اما بهره برداری و تحویل مسکن نهضت ملی به متقاضیان در شهرستان شاهرود است موضوعی که قرار بود در مسافرت قریب‌الوقوع مقام عالی رتبه به استان سمنان و با حضور هیأت حکومت صورت گیرد که به نظر می‌رسد با به تعویق افتادن مسافرت، این موضوع به صورت وبیناری پیگیری می‌شود.

در این نشست استاندار سمنان گزارشی از وضعیت نهضت ملی مسکن در استان و شهرستان شاهرود ارائه خواهد کرد و مقام عالی رتبه نیز در جریان تحویل واحدهای مسکونی آماده شده نهضت ملی مسکن در استان قرار خواهد گرفت.

مقام عالی رتبه در خصوص تسریع بهره برداری از نهضت ملی مسکن در این نشست دستورات لازم را خواهد داد.

گفتنی است استان سمنان رتبه دوم تحویل نهضت ملی مسکن در سراسر کشور را به خود اختصاص داده است. طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان با سرعت در دست اجرا هستند.

امروز نشست افتتاح طرح‌های ایام الله دهه فجر شهرستان شاهرود نیز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن پورسینای موسسه آموزش عالی علوم علوم درمانی شاهرود برگزار شد.


نشست شورای عالی مسکن با حضور مقام عالی رتبه و مسئولان کشوری برگزار شد.
تحویل مسکن نهضت ملی به متقاضیان در شهرستان شاهرود موضوع اصلی این نشست بود.
مسافرت مقام عالی رتبه به استان سمنان به تعویق افتاد و موضوع به صورت وبیناری پیگیری می‌شود.
استاندار سمنان گزارشی از وضعیت نهضت ملی مسکن در استان و شهرستان شاهرود ارائه خواهد کرد.
مقام عالی رتبه دستورات لازم برای تسریع بهره برداری از نهضت ملی مسکن ارائه خواهد داد.
استان سمنان رتبه دوم تحویل نهضت ملی مسکن را به خود اختصاص داده است.
امروز نشست افتتاح طرح‌های ایام الله دهه فجر شهرستان شاهرود نیز برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *