ساختن شهرک دیپلمات ۵۰ هکتاری در شهر سمنان

شهرک ۵۰ هکتاری دیپلمات در شهر سمنان ساخته می‌شود


در حاشیه مسافرت به سمنان، مصطفی ضمیری اعلام کرد که مجتمع مسکونی به نام دیپلمات با مساحت ۵۰ هکتار در شهر سمنان احداث خواهد شد. این اقدام با توافق بین سازماندهی شهری سمنان و وزارت دفاع صورت می‌گیرد و طبق برآورد، سازماندهی شهری سهم ۵۹ درصد و وزارت دفاع سهم ۴۱ درصد از هزینه ساخت مجتمع را برعهده خواهند داشت. امیدواریم که ساخت این مجتمع به زودی آغاز شده و موجب تأمین مسکن و پیشرفت روابط حکومتی‌های حکومت در این زمینه شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مصطفی ضمیری شامگاه سه شنبه در حاشیه مسافرت به سمنان برای ساخت مجتمع مسکونی ضمن بیان اینکه شهرک ۵۰ هکتاری دیپلمات شهر سمنان ساخته خواهد شد، ابراز داشت: این اقدام با توافق بین سازماندهی شهری سمنان و وزارت دفاع اجرایی می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه طی مراسمی این مجتمع کلنگ زنی شد، افزود: سهم آورده وزارت دفاع برای ساخت این مجتمع پنجاه هکتاری ۴۱ درصد خواهد بود.

رئیس سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح بابیان اینکه سهم سازماندهی شهری سمنان برای ساخت این مجتمع ۵۹ درصد برآورد شده است، ابراز داشت: امیدواریم کار ساخت این مجتمع به زودی آغاز و شاهد افتتاح آن باشیم.

ضمیری ضمن بیان اینکه این عرصه پنجاه هکتاری با نام دیپلمات ساخته می‌شود، تصریح کرد: هدف از ساخت این مجموعه کمک به روابط حکومتی‌های حکومت برای تأمین مسکن است.

وی ضمن بیان اینکه پیگیری شورای شهر و سازماندهی شهری سمنان منجر به آزادسازی این عرصه برای شروع ساخت و ساز شده است، افزود: در ۱۳ هزار متر مربع این اراضی ساختمان سازماندهی شهری ساخته می‌شود.


ساخت مجتمع مسکونی ۵۰ هکتاری دیپلمات شهر سمنان با توافق بین سازماندهی شهری و وزارت دفاع اجرایی خواهد شد.افتتاح این مجتمع با سهم ۴۱ درصد وزارت دفاع و ۵۹ درصد سازماندهی شهری سمنان صورت خواهد گرفت.این مجموعه با هدف تأمین مسکن برای مردم ساخته شده و به لطف پیگیری شورای شهر و سازماندهی شهری، زمین برای شروع ساخت و ساز آزاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *