ساخت ۲۰۰ سالن هنر هفتم در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر در کشور

شهرهای بالای ۱۰۰هزار نفر صاحب سینما می شوند/ساخت ۲۰۰ سالن در کشور


در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، رییس سازمان سینمایی کشور، محمد خزاعی، ضعف فرهنگی کشور را در تعداد سالن‌های هنر هفتم عنوان کرده و اعلام کرده است که هدف حکومت در دوره سیزدهم افزایش تعداد سالن‌ها به یک هزار و سیصد می‌باشد. او افزوده است که تا به امروز ۲۰۰ سالن به سینماهای کشور اضافه شده و امیدواریم تا پایان سال ۵۷ سالن دیگری به بهره‌برداری برسد. خزاعی همچنین اظهار کرده است که جمهوری اسلامی در بخش هنر هفتم در جهان در جایگاه دوازدهم و در کشورهای اسلامی در جایگاه اول قرار دارد و اولویت وزارت ارشاد تمرکز زدایی است تا در تمامی شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر سالن‌های هنر هفتم بهره‌برداری شوند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محمد خزاعی صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین یکی از ضعف های فرهنگی کشور را در تعداد سالن های هنر هفتم دانست و اظهار کرد: در ابتدای حکومت سیزدهم ۵۷۰ سالن هنر هفتم در کشور وجود داشت که حکومت در تلاش است تا پایان کار خود این تعداد را به یکهزار سالن افزایش دهد.

وی با بیان اینکه تا به امروز ۲۰۰ سالن به سالن های سینمای کشور اضافه شده است، افزود: امیدواریم تا پایان سال ۵۷ سالن دیگر نیز در کشور به بهره برداری برسد.

رییس سازمان سینمایی کشور ادامه داد: جمهوری اسلامی در بخش هنر هفتم در دنیا در جایگاه دوازده و در کشور های اسلامی دارای جایگاه اول است.

وی با بیان اینکه اولویت وزارت ارشاد تمرکز زدایی است، تاکید کرد: در تلاش هستیم تا در تمامی شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر شاهد ساخت سالن هنر هفتم باشیم.

گفتنی است خزاعی در سفری یک روزه به قزوین با جامعه هنری استان قزوین دیدار خواهد کرد. دیدار با استاندار و تعدادی از مسئولین استان نیز از دیگر بخش های مسافرت یک روزه رییس سازمان سینمایی کشور به استان قزوین است.


محمد خزاعی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد که یکی از ضعف های فرهنگی کشور در تعداد سالن های هنر هفتم است. او اعلام کرد که در ابتدای حکومت سیزدهم ۵۷۰ سالن هنر هفتم در کشور وجود داشت و حکومت در تلاش است تا این تعداد را به یکهزار سالن افزایش دهد. تا به امروز ۲۰۰ سالن به سالن های سینمای کشور اضافه شده است و امیدواریم تا پایان سال ۵۷ سالن دیگر نیز به بهره برداری برسد. رییس سازمان سینمایی کشور اظهار داشت که در بخش هنر هفتم جمهوری اسلامی در جایگاه دوازدهم در دنیا و در کشور های اسلامی در جایگاه اول قرار دارد. همچنین وی تاکید کرد که اولویت وزارت ارشاد تمرکز زدایی است و در تلاش است تا در تمامی شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر سالن هنر هفتم ساخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *