معرفی شعب کشیک بانک بازرگانی در رخصتی نوروز ۱۴۰۳

شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند


در ایام رخصتی نوروز امسال، بانک بازرگانی اعلام کرده است که 67 شعبه منتخب در تهران و سایر استان‌ها روزهای پنج‌شنبه و شنبه دوم و چهارم فروردین از ساعت 9 الی 12 خدمت مشتریان خواهند داد. همچنین، تمامی دستگاه‌های خودپرداز این بانک در سراسر کشور در این ایام به صورت 24 ساعته خدمت مشتریان می‌دهند. مشتریان می‌توانند از درگاه‌های غیرحضوری همچون همراه بانک، شبکه جهانی بانک و باجت بانک بازرگانی نیز استفاده کنند تا خدمات بانکی خود را به آسانی دریافت کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی بانک بازرگانی، در ایام رخصتی نوروز امسال، ۶۷ شعبه منتخب و کشیک این بانک در تهران و سایر استان‌ها روزهای پنج‌شنبه و شنبه دوم و چهارم فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

برای مشاهده لیست شعب کشیک بانک بازرگانی می‌توانید به سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان بانک بازرگانی به شماره ۱۵۵۴ تماس بگیرید.

علاوه بر این، در روزهای رخصتی نوروز تمامی دستگاه‌های خودپرداز بانک بازرگانی در سراسر کشور به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان و هموطنان سرویس می‌دهند.

مشتریان همچنین می‌توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود در این ایام را از طریق درگاه‌های غیرحضوری همچون همراه بانک و شبکه جهانی بانک و باجت بانک بازرگانی به آسانی دریافت کنند.


مشتریان بانک بازرگانی در ایام رخصتی نوروز می‌توانند از شعبه‌های منتخب بانک در تهران و سایر استان‌ها سرویس بگیرند. همچنین می‌توانند از دستگاه‌های خودپرداز بانک در سراسر کشور استفاده کنند. خدمات بانکی می‌توانند از طریق درگاه‌های اینترنتی بانک استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *